U kampanji “Žvači jer to promjenu znači” prikupljeno 250 000 kuna

Orbit i Hrvatska komora dentalne medicine u listopadu počinju sa zdravstveno-edukativnim aktivnostima u osnovnim školama diljem zemlje

Marka Orbit prikupila je ukupno 250 000 kuna za provođenje kampanje pod nazivom “Žvači jer to promjenu znači” odvajajući po 5 lipa od svakog prodanog paketića Orbit guma za žvakanje. Cjelokupni iznos bit će utrošen na zdravstveno-edukativne aktivnosti kojim će marka Orbit u suradnji s Hrvatskom komorom dentalne medicine nastojati ukazati na važnost pravovremenih i redovnih dentalnih pregleda djece.

Marka Orbit, uz pomoć doktora dentalne medicine, članova Hrvatske komore dentalne medicine početkom listopada će početi provoditi preglede zdravlja zubi hrvatskih osnovnoškolaca, s posebnim naglaskom na preglede dvanaestogodišnjaka, dobne skupine čije je oralno zdravlje najugroženije. Posjetit će jedanaest osnovnih škola u Gradu Zagrebu, Slavoniji, Dalmaciji i Istri, a osim samih pregleda bit će održane i zanimljive, kreativne edukacije prilagođene osnovnoškolskom uzrastu kroz koje će se djeci nastojati ukazati na važnost pravilne dentalne higijene te ukloniti potencijalni strah od odlaska stomatologu.

“Jako smo zadovoljni prikupljenim sredstvima i odazivom potrošača koji su prepoznali važnost ovog projekta. Nadamo se da ćemo aktivnostima koje nam predstoje ukazati djeci i njihovim roditeljima koliko je, uz pravilnu higijenu, za zdravlje zubi važno redovito odlaziti doktoru dentalne medicine” – izjavio je Željko Strunje, izvršni direktor Hrvatske komore dentalne medicine.

Oglas

Komentiraj

komentari

1 komentar