Djeca koja sudjeluju u pripremanju obroka s roditeljima pravilnije se hrane!

Zagreb, 16. prosinca 2019. – Na Zagrebačkom Velesajmu danas je, uz sudjelovanje čelnika kompanije Nestlé Adriatic, predstavnika državnih institucija kao partnera i podupiratelja projekta te učenika osnovnih škola, kao onih kojima je projekt i namijenjen, predstavljena nova sezona projekta „Vrtim Zdravi Film“. Predstavljeni su dosadašnji rezultatima te ciljevi za budućnost, koji uključuju još veći broj uključenih učenika i još više uloženih sredstava.

Edukativni, ali i zabavni karakter projekta pokazali su učenici OŠ Jabukovac iz Zagreba, koji su uz pomoć kuharice i food blogerice Nastasje Chiare Petrić spravljali jela prema nutritivno bogatim receptima pripremljenima u suradnji s Nestlé nutricionistima. Recepti su osmišljeni kako bi uz samo nekoliko pomno odabranih namirnica i najmlađi mogli pripremiti ukusan i hranjiv obrok, umjesto da posegnu za brzim zalogajima. Društvo su im pravile Viktorija Rađa i Nestlé nutricionistica Koraljka Novina Brkić, koja je ukratko predstavila rezultate brojnih znanstvenih studija o koristi uključivanja djece u planiranje, pripremanje i kuhanje obroka. Veliki je poticaj za svako dijete da se ohrabri i proba novu hranu, što za pozitivan efekt ima veći, češći unos poželjnih namirnica: povrća, voća, mahunarki/ grahorica i cjelovitih žitarica.

Projekt „Vrtim Zdravi Film“ dio je globalne inicijative ‘Nestlé za zdraviju djecu’, a koja osim edukacije uključuje i razvoj zdravijih proizvoda u budućnosti kao i savjetovanje obitelji o namirnicama i vježbanju. Globalni cilj kompanije je da do kraja 2030. godine 50 milijuna djece vodi zdraviji život, a na razini Adriatic regije dosad je u projekt bilo uključeno 89.000 djece iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Srbije. U Hrvatskoj je kroz projekt dosad prošlo više od 40.000 učenika iz 500 škola, a novi planovi za regiju uključuju utrostručavanje broja uključene djece do 2021. godine. Također, samo u prošloj godini Nestlé je lansirao više od 1.000 novih proizvoda kreiranih u skladu s nutricionističkim potrebama djece, a svake godine portfelj proizvoda obogaćuje namirnicama kao što su voće, povrće, mahunarke i mekinje, uz smanjivanje količine šećera i soli.

 

Oglas

Komentiraj

komentari