Mali anđeo postaje sve popularniji

Razgovarali smo s Helenom Mikačić, voditeljicom marketinga za brand Mali anđeo, koji postaje sve popularniji među roditeljima

helenaKako je izgledao razvoj Malog anđela koji je postao sve prisutniji brand za kojeg se odlučuju roditelji za svoje mališane?

„Mali anđeo“ sa svojom proizvodnjom krenuo je prije 20 godina. U samom početku radilo se o malom obiteljskom poslu kojega su obavljale dvije švelje na svojim šivaćim mašinama, a naši proizvodi prodavali su se pod imenom obrta „Merkur“. Kada se pogon proširio na dvadesetak šivaćih strojeva shvatili smo kako je vrijeme da „Mali anđeo“ postane brand. Tim od oko 15 zaposlenih u svim segmentima poslovanja nametnuo je tržištu kvalitetu i prepoznatljivost ovog domaćeg branda u aspektima krsne odjeće i dječje opreme.

Kako ste pronašli put do svojih kupaca i na koje sve načine je lakše doći do vaših proizvoda?

Iako su naši proizvodi dostupni gotovo u svim velikim prodajnim centrima poput Baby centera, Name, Tekstilprometa, KTC-a i Kretex-a, vlastitu maloprodaju razvili smo putem sveprisutnog Facebook-a i web dućana. Upravo smo virtualnim putem najaktivniji te se tamo orijentiramo na ispunjavanje želja naših kupaca, a i proizvodni asortiman je mnogo veći. Također, putem Facebooka razvili smo izvrstan odnos s našim kupcima gdje nam šalju svoje sugestije, pohvale i primjedbe.

Živimo u vremenu kada postoji mnogo različitih varijanata proizvoda koji se prodaju po jeftinijim cijenama. Što vaš brand nudi roditeljima da se odluče baš za njega?

Ono što „Mali anđeo“ nudi jesu kvalitetni proizvodi izrađeni većinom od prirodnih materijala poput pamuka i lana po razumnim cijenama. Kako smo naše proizvode proširili i u vidu dječje opreme, počeli smo izrađivati posteljinu za dječje krevetiće, tetra pelene, pelene za široko povijanje (tzv. švedske pelene), jastuke za dojenje, vreće za spavanje, ručnike i brojne druge proizvode neophodne svim majkama u prvim mjesecima života njihove bebe. Svjesni smo kako tržište dječje opreme nalaže jeftinije proizvode stoga naš brand stoji iza jedinstvenosti i prepoznatljivosti, ali i kvaliteti što u konačnici potvrđuju i brojni zadovoljni kupci.

Koji proizvod smatrate svojim najvećim uspjehom?

Svaki naš proizvod naš je uspjeh. Iako smo u početku bili poznati po izradi krsne odjeće, a danas je ona znatno poboljšana prirodnim materijalima i nosiva je i nakon samog krštenja, ono što nas također čini ponosnima je naš jastuk za dojenje. Kako je punjen silikoniziranom vatom, jamči da ni nakon nekoliko godina korištenja neće promijeniti oblik.

Koliko je u Hrvatskoj teško održavati ovakav specijalizirani obrt?

Kao i većina poduzetnika kod nas, najveći problem predstavlja nam nerazumijevanje institucija za male obrte kao što je naš. Moramo se pridržavati jednakih pravila kao i neke znatno veće tvrtke sa znatno više zaposlenika. Voljeli bismo da nam država olakša poslovanje, ali kao da nam se trudi otežati ga. Također, stopa PDV-a na dječju opremu i odjeću je 25 posto što dodatno govori o prioritetima države.

Budući da već sada surađujete sa slovenskom tvrtkom Baby center planirate li se proširiti i na neka druga europska tržišta?

U ovoj godini počeli smo izvoziti naše proizvode te smo prisutni u više od 30 dućana slovenskog Baby centera. U manjoj mjeri izvozimo i u BiH. Kako sljedeće godine sudjelujemo na dva velika dječja sajma u Poljskoj i Njemačkoj, ako sve prođe u skladu s našim predviđanjima naše proizvode svakako planiramo plasirati i u druge europske države.

Razgovarala: Ana Mišić

Oglas

Komentiraj

komentari