Mogu li biti poduzetnica?

Mogu li ja biti poduzetnica, tema je prvog motivacijskog vodiča za poduzetnice i sve žene koje će to tek biti, a kojeg izdaje Virtualni ženski poduzetnički centar povodom Svjetskog dana poduzetnica koji se obilježava 19.11.

Povodom Svjetskog dana poduzetnica, koji se od 2014. godine obilježava diljem svijeta u čak 144 država na inicijativu Ujedinjenih naroda, Virtualni ženski poduzetnički centar www.poduzetnica.hr dat će svoj obol promocijom prvog hrvatskog motivacijskog vodiča za poduzetnice i sve one koje će to tek biti.

Virtualni ženski poduzetnički centar koji trenutačno okuplja više od 1.800 poduzetnica i više od 60 poduzetnika, uz pomoć sredstva iz EU fondova, u cilju pomoći ženama koje su u poduzetništvu ili ga tek kane otkriti, pripremio je knjigu Ja (ne) mogu biti poduzetnica, autorica Sanele Dropulić i Ivane Radić, koja će se besplatno dijeliti.

Knjiga „Ja (ne)mogu biti poduzetnica“ je bez sumnje jedan od vrijednih doprinosa svim inicijativama i naporima promicanja ženskog poduzetništva. Autorice sa svim sadašnjim i budućim poduzetnicama dijele i svoja osobna iskustva iz svijeta poduzetništva što je uvijek dragocjeno – znaju što je njih ograničavalo, što im je nedostajalo, u čemu su griješile pa je nesumnjivo da će njihovi savjeti biti korisna, praktična i konkretna pomoć kako nekim već postojećim poduzetnicama koje su tek nedavno krenule tim putem tako i svim onim ženama koje o poduzetništvu tek razmišljaju. Uspjeh u poduzetništvu nikome nije zajamčen, ali onima koji do njega dođu donosi iznimne nagrade. Kao što i same autorice napominju – i neuspjeh je dio uspjeha jer se na greškama uči. Zbog toga kao i niza drugih vrijednih i konkretnih savjeta, vjerujem da će ovo štivo ohrabriti mnoge od njegovih čitateljica da ideje o kojima razmišljaju pretoče u konkretne poduzetničke poduhvate i usude se biti poduzetnice – napisala je Gordana Deranja, predsjednica Hrvatske udruge poslodavaca u recenziji prvog hrvatskog motivacijskog vodiča za poduzetnice i sve one koje će to tek biti.

U knjizi se „seciraju“ prednosti i nedostaci  samozapošljavanja, te iznose argumenti koliko je teško / lagano zarađivati poduzetnički kruh, biti sam sebi šef, imati fleksibilno radno vrijeme, kreirati i odgovarati za učinak vlastitih projekata. Knjiga nastoji motivirati buduće poduzetnice da se sa što manje straha i neizvjesnosti, a što više informacija, poznavanja realnog tržišta, te pozitivne poslovne perspektive otisnu u vlastiti biznis i snađu u njemu. Knjiga je usmjerena poduzetnicama koje već osiguravaju svoju egzistenciju na realnom tržištu s ciljem da lakše sagledaju sve izazove, upuste se u rješavanje problema više motivirane, manje pesimistične i kolebljive, sve s ciljem jačanja ženskog poduzetništva koje je u porastu posljednjih godina u ovom dijelu Europe.

Knjiga uz teoriju uspjeha i neuspjeha u poduzetništvu, donosi motivacijske i praktične primjere za pozitivno sagledavanje poduzetništva, te pruža čitateljima odgovor na temeljna pitanja – jesam li ja sposobna biti poduzetnicom te kako to postati!

A.M.

Midas

Komentiraj

komentari