Premijerno prikazan animirani film RINGE RINGE RAJA u Kaptol Boutique Cinema

Obitelj može biti divlja vožnja, ali vrijedi se na nju ukrcati

Od autora i producenata animiranih uspješnica Shrek 2, Kung Fu Panda, Mačak u Čizmama, Princ od Egipta, Priča o Igračkama 3, Rio, Ledeno Doba 4: Zemlja se Trese i drugih, u kina je stigao novi hit – Ringe ringe raja!

Jučerašnja premijerna projekcija animiranog filma Ringe ringe raja oduševila je brojne mališane, one nešto starije, ali i njihove roditelje, bake i djedove, te izazvala interes gledatelja kakav je uobičajen samo za hollywoodske blockbustere i poznate filmske franšize.

Ringe ringe raja okupljene je oduševio simpatičnom filmskom pričom za sve uzraste, originalnim humorom, ali i mudrošću, prenoseći važne poruke o istinskim  životnim vrijednostima na svima blizak i lako razumljiv način. Jedno slučajno, pernato prijateljstvo uči nas kako obitelj čine oni koji svojim djelima pokažu da im je stalo i pruže nam ruku kada nam je potrebno, iako možda i nismo potekli iz istog jata.

Gusan Peng je umišljeni, svojevoljni neženja, kojeg ne zanima tradicija njegove vrste, ni obiteljske vrijednosti, a djeca su mu toliko odbojna da čak odbija predvoditi jato mlađih naraštaja u selidbi na jug. Uvjeren da o svemu zna najbolje te da je bolji od drugih, vrijeme provodi odvajajući se od jata i izvodeći lude akrobacije u letu. Prilikom jedne takve vratolomije, Peng se zanese, doživljava nezgodu te pada u jato pačića. Pritom nehotice razdvaja novorođene Chao i Chi od ostalih pačića. Ozlijeđenog krila, ostao je na tlu i ako želi u toplije krajeve – morat će pješice. Kao da to nije bilo dovoljno, na taj put sada mora s patkama. On, gusan, s patkama! Štoviše, djecom patkama! Vidno nezadovoljan razvojem situacije, ni ne sluti da je pred njim avantura života. Uz pačiće koji u njemu vide očinsku figuru, gusan po prvi put doživljava istinsku ljubav i počinje na svijet gledati drugim očima.

Ne propustite Ringe ringe raja i ukrcajte se na nezaboravno putovanje prema jugu. Polasci OD DANAS U KINIMA!

Oglas

Komentiraj