STALNI RAST PROFITABILNOSTI DIGITALNIH AKTIVNOSTI PODUZETNICA

Sveprisutni, sveokupirajući i svepopularni Facebook, najutjecajnija digitalna platforma na svijetu, više to nije. Bar kada su nadolazeći trendovi oglašavanja, povezivanja i promocije u pitanju. Globalno tržište, a s njim i sve više i hrvatsko, ne gladuje za online trendovima na način kako je to činilo prije pet – šest godina. Što u tom slučaju raditi, koje digitalne alate angažirati, što online činiti da bi kroz “internet globalno selo” prodali svoje proizvode, pronašli klijente za svoje usluge?

Odgovor su influenceri – osobe koje kroz vlastito kreirane sadržaje na digitalnim društvenim mrežama, kanalima, platformama imaju jako puno sljedbenika zbog onoga što prezentiraju, o čemu diskutiraju, promišljaju, pa i promoviraju, te time stvaraju određeni utjecaj na one koji ih prate u radu.

Zbog svog ugleda, djelovanja i / ili sadržaja koje komuniciraju, kao i broja sljedbenika koji te iste sadržaje prate, influenceri utječu na mišljenje i djelovanje korisnika digitalnih sadržaja. Time postavljaju trendove kako u razmišljanjima, tako i ono važnije – u kupovini.

Neizostavno radi li se lista najutjecajnijih hrvatskih (ali i regionalnih) influencera – na njoj će se naći Ana Zibar, tridesetdvogodišnja diplomirana ekonomistica, poduzetnica i vlasnica obrta Dream team studio, te Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra.

A u poduzetništvu, kao vlasnica obrta Dream team studia našla se tako tipično za Hrvatsku – ostala je bez posla i iz naizgled nezavidne situacije, napravila najbolje što je karijerno mogla za sebe.

– Dva puta sam ostala trudna i dok sam bila na porodiljnom izgubila sam posao. Kako nisam osoba koja rješenje vidi tako da  sjednem, plačem i kukam, ja sam napravila nešto sasvim sama. Za razne poslodavce sam radila sve i svašta, pa mi je s vremenom palo na pamet da mogu to sve i više raditi i za samu sebe. Dream team studio sam otvorila kada sam vidjela da moj posao samo napreduje i da više nema mjesta za poslovanje preko autorskih ugovora – prisjeća se Ana Zibar svojih početaka, koji su je iz majčinstva “gurnuli” u profesionalne influencer vode.

Prema istraživanju koje je za globalne trendove u prodaji provela tvrtka Tomoson, na svaki uloženi dolar koji se potroši za upotrebu ‘influencera’ u marketingu, vraća se natrag 6,5 dolara. Više nego dovoljan razlog da dobro proučite što radi Ana Zibar, te ju angažirate želite li profitabilnost poduzetništva. Ana Zibar među prvima je iskušala na ovim prostorima sve “draži” online svijeta kako bi postala digitalni “opinion maker”.

– Klijenti sve više razumiju potrebu za ovom vrstom poslovnih aktivnosti jer je digitalni marketing sve bliže broju 1 i budućnost. Vrlo je značajan udio influencera jer ljudi volje vidjeti iskustvo iz prve ruke, od realnih osoba i takva reklama je najbolja reklama. Imam veliki broj svojih pratitelja koji vole vidjeti što volim, što ne volim, što i kako radim… – objašnjava influencerica Ana Zibar razloge zbog čega joj angažmani bilježe stalnu uzlaznu putanju.

A klijenti su različiti kao i sadržaji koje komunicira preko svojih digitalnih kampanja – nema tu pravila, a ima puno toga – banaka, kozmetičkih kompanija, farmaceutske industrije, trgovačkih centara, dječjih trgovina, turističkih zajednica…Svi redom svjesni utjecaja kojega Ana Zibar ima kod svoje, sve brojnije online publike, koja cijeni njezinu originalnost, autentičnost, stručnost, kvalitetan pristup pojašnjavanju i recenziji sadržaja koje i prije svega sama konzumira te vjeruje u njih. Planova za budućnost u njezinom poduzetničkom angažmanu nikada ne manjka, posebice biti u korak sa svim trendovima i novitetima, te stalnim korisnim sadržajima opravadati povjerenje svojih pratiteljima.

Oglas

Komentiraj

komentari

1 komentar