Unex Grupa osmislila božićnu kampanju za SOS Dječje selo Hrvatska

“Sjeti se kad si bio dijete!” prošlogodišnja vrlo uspješna i hvaljena kampanja Unex Grupe nastavlja se nadogradnjom u obliku internetske stranice www.sjetise.hr na kojoj korisnici mogu dignuti svoje fotografije i nakon toga ih u obliku gif animacija podijeliti na društvenim mrežama.

Kako biste sudjelovali u kampanji, prvi korak je odabrati fotku iz djetinjstva, snimiti što sličniju (s istim ljudima, sličnoj odjeći, na istom mjestu…), zatim ju zajedno s originalom, podići na www.sjetise.hr, gdje će se od njih formirati gif animacija. Istu je potom potrebno podijeliti na društvenim mrežama zajedno s pozivnim tekstom; „#SjetiSe i ti kad si bio dijete! Pronađi fotku iz djetinjstva, fotkaj se u istoj pozi, a fotografije uploadaj na www.sjetise.hr Nakon što podijeliš gif na svom profilu, ne zaboravi nazvati humanitarni broj 060 90 55“. Cijena poziva iznosi 6,25 kn, od čega su 3,20 kuna bez PDV-a namijenjene djeci i mladima SOS dječjeg sela Hrvatska.

Ovaj hvalevrijedni projekt podržale su već Vanna, Nevena Rendeli i Tatjana Jurić koje su ujedno posudile svog glas za TV spot koji prati digitalni dio kampanje.

Facebook, kao najkorištenija društvena mreža u Hrvatskoj, poslužio nam je prošle godine kao odlična platforma za kampanju „Sjeti se“ te smo ove godine odlučili iskoristiti novu opciju koju nudi, a to je dijeljenje gifova, kako bismo ovoj uspješnici dali novi zamah te u ovo predblagdansko vrijeme kada se obitelji okupljaju, podsjetiti kako nemaju svi iste mogućnosti za bezbrižno djetinjstvo.“, rekao je Krunoslav Serdar, kreativni direktor Unex Grupe.

Unex Grupa već godinama podržava rad SOS Dječjeg sela Hrvatska, a glavni cilj božićne kampanje je podići svijest o problemima djece i mladih bez roditelja i bez roditeljske skrbi koja žive u selima Lekenik i Ladimirevci te ih potaknuti na donaciju.

Ana Mišić

Oglas

Komentiraj

komentari

Persil