Grawe kampanja  90/98 kao podsjetnik na važnost prevencije tijekom cijele godine

Pokreni promjenu dok si rek’o keksić!

GRAWE osiguranje već niz godina aktivno podržava inicijative za borbu protiv raka dojke (Pink Ribbon) i borbu protiv raka prostate (Movember) koje se održavaju tijekom listopada i studenog. Svjesni važnosti preventivnih pregleda tijekom cijele godine, GRAWE je pokrenuo kampanju 90/98 kojoj je cilj kontinuirano podizati svijest javnosti o ovom važnom pitanju. Samo ime kampanje – 90/98, u fokus stavlja brojke koje se odnose na visoke postotke izlječivosti rano otkrivenog raka dojke kod žena (90 %) odnosno izlječenja raka prostate kod muškaraca (98 %. )

Prosinac – mjesec kada možete pokrenuti promjenu

Kako bi tijekom prosinca, mjeseca darivanja podsjetio na činjenicu da je upravo zdravlje najvažniji poklon, GRAWE je u sklopu kampanje 90/98 na društvenim mrežama pokrenuo još jednu aktivnost, #Pokenipromjenu dok si rek’o keksić! kojoj je cilj poticanje razgovora o temi prevencije kao i inspiracija za pozitivne promjene koje mogu biti od životne važnosti. Brojni su hrvatski influenceri podržali ideju i uz prigodno oblikovane keksiće svoje bližnje pa potom i širu javnost potaknuli na promišljanje o zdravlju. Grawe tako poziva da ovih blagdana jedni drugima poklonimo brigu o sebi.

Mogućnost besplatnih preventivnih pregleda 

Uz promicanje ideje prevencije kao pretpostavke zdravlja, GRAWE čini i konkretne korake kojima preventivne preglede čini dostupnim velikom broju građana – ugovaranjem GRAWE VITAL police dodatnog zdravstvenog osiguranja osigurava besplatne preventivne preglede bez liste čekanja u više od 300 vrhunskih zdravstvenih ustanova diljem Hrvatske (UZV pregled prostate za muškarce i UZV pregled dojki za žene).

 

 

 

Oglas

Komentiraj

komentari