Zagreb, 27. rujna – Back to school ove godine vrijedi i za sve stručnjake komunikacijske industrije, naime, HURA je najavila novu sezonu dobro poznate HOWtoWOW akademije za aktivne profesionalce na tržištu. Vrhunski predavači, dobra atmosfera i interaktivnost, samo su neke od odlika ove hvaljene akademije koju čak 96 % od dosadašnjih 2.600 polaznika preporuča kolegama.
Novost u sedmoj sezoni više je radionica i novi, bogatiji program koji će uključivati čak osam interaktivnih radionica. U izboru međunarodnih predavača koje dovodimo u Zagreb, naći će se donedavni glavni kreativni direktor Googleovog think tanka The ZOO, bivši voditelj digitalnog marketinga Microsofta, osvajači brojnih kanskih lavova i Effieja, a tu su i dobro poznati Mindscapes treninzi. Donosimo nove teme:
- 10. 2018. How to Develop Powerful Strategic Insights? by Ravid Kuperberg
- 11. 2018. How to Measure Effectiveness? by Paul Arnold
- 12. 2018. How to Win a Pitch? by Mark Clark
- 1. 2019. How to Tame and Retain Difficult Clients: Client Whispering by David Meikle
- 2. 2019. How to Do Content Marketing with Added Strategy? by Allister Frost
- 3. 2019. How to Generate Bigger&Better Campaign Ideas? by Patrick Collister
- 4. 2019. How to Communicate in a Crisis? by Emma Ewing
- 5. 2019. How to Design Visual Stories: Search and Destroy by DR.ME
“Ovim projektom želimo potaknuti razvoj tržišta te investirati u znanje i talente u struci. Domaćim stručnjacima omogućavamo pristup najkvalitetnijim predavačima i najboljim svjetskim praksama u sklopu čitave serije pristupačnih edukacija kojima želimo pomoći u razvoju budućih lidera”, izjavila je direktorica projekta Dunja Ivana Ballon i nadodala kako su dosadašnje odlične ocjene polaznika omogućile ovom projektu dugovječnost, pa će akademija u ovoj sezoni proslaviti i jubilarnu 50. radionicu.
Prva u nizu od osam novih radionica održat će se već 24. listopada, a više informacija potražite na hura.hr/howtowow.
Za one koji žele znati više:
Snažan strateški insight osnova je za 1000 ideja! Otkrijte kako uz Mindscapes alate poznate diljem svijeta!
- How to Measure Effectiveness? by Paul Arnold
Učinkovitost kampanja nikad nije bila važnija! Saznajte koje su ključne vještine i strategije za dokazivanje učinkovitosti kampanje.
- How to Win a Pitch? by Mark Clark
Mark Clark do danas je svojim klijentima osigurao više od 100 milijuna funti u osvojenim pitchevima. Saznajte kako!
- How to Tame and Retain Difficult Clients: Client Whispering by David Meikle
Naučite kako se nositi sa zahtjevnim klijentima i nježno ih usmjeriti prema kvalitetnijoj i efikasnijoj suradnji.
- How to Do Content Marketing with Added Strategy? by Allister Frost
Bivši šef za digitalni marketing tehnološkog giganta Microsofta, vodit će vas kroz stvaranje i distribuciju visoko kvalitetnog contenta za digitalno doba.
- How to Generate Bigger&Better Campaign Ideas? by Patrick Collister
Dovodimo donedavnog vodećeg kreativnog direktora Googleovog think tanka The ZOO, s radionicom za kreativce održanom u Cannesu!
- How to Communicate in a Crisis? by Emma Ewing
S Emmom Ewing otkrijte što i kako komunicirati u kriznim situacijama kada je ugrožena reputacija tvrtke.
Dizajneri, art direktori i drugi kreativci, izbrusite svoje vještine i otkrijte proces stvaranja, kreaciju ideja te visual storytelling uz DR.ME.!
M.Z.