#LETSDENIM S HEIDI KLUM I LIDLOM
Ususret početku proljeća i Međunarodnom danu žena, Heidi Klum i Lidl 8. ožujka u trgovine donose vesele boje i mnogobrojne kombinacije od trapera. #LETSDENIM je naziv ograničene treće kolekcije s otkačenim komadima od trapera i bezvremenskim osnovnim dijelovima, koji se po prvi put pojavljuju i u zasebnoj dječjoj kolekciji – naravno, po odličnim cijenama.
1. ožujka 2018., Zagreb – Heidi Klum i Lidl predstavljaju svoju treću zajedničku „Esmara by Heidi Klum“ kolekciju #LETSDENIM. Jednostavni krojevi, jarke boje i raznolike varijante trapera još jednom odražavaju Lidlov već prepoznatljiv i zabavan pristup modi. Bez obzira na to je li riječ o pripijenim trapericama i ležernoj traper košulji ili pak o traper jakni u dvobojnoj izvedbi, s ovim ključnim komadima traper dokazuje svoju raznolikost.
Istaknuta novost: Kolekcija po prvi puta obuhvaća i odjeću za djevojčice. Dopunjena je otkačenim tregericama, maštovitim jaknicama, zanimljivim trapericama te traper haljinicama.
#LETSDENIM nudi bogate kombinacije trapera za sve žene i djevojčice, koje se savršeno međusobno nadopunjuju, i to po odličnim cijenama.
Žensku kolekciju koja se sastoji od 20 dijelova i dječju kolekciju koja se sastoji od 9 dijelova, možete kupiti od četvrtka, 8. ožujka, u svim Lidlovim trgovinama, u rasponu cijena od 11,99 do 199 kuna.
Dječja kolekcija dostupna je već od 88 kuna. Pored ženske odjeće (u veličinama 32 do 46) i cipela (u veličinama 37 do 41), ovaj asortiman po prvi puta obuhvaća i odjeću za djevojčice (u veličinama od 122/128 do 158/164).
„S trećom „Esmara by Heidi Klum“ kolekcijom predstavljamo Lidl Fashion week na raznovrsne načine i dodatno ga razvijamo. Svježe kombinacije trapera iz #LETSDENIM kolekcije nude puno mogućnosti, a posebno nas veseli što su po prvi puta dostupne i za djevojčice“, ističe voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Marina Dijaković.