ODRŽAN 2. PO REDU KONGRES PODUZETNICA JUGOISTOČNE EUROPE

Na sam dan žena 8. ožujka imali smo prilike biti dio grupe od preko 600 sudionica iz Hrvatske i regije, mahom uspješnih poslovnih žena i poduzetnica. Riječ je o najvećem poslovnom okupljanju žena u poduzetništvu jugoistočne Europe od kada postoji tržišna ekonomija u ovom dijelu Starog kontinenta. Kongres kao jedan od projekata na jačanju poduzetništva, posebice u žena, organizira Virtualni ženski poduzetnički centar, koji je osnovan 01. 01. 2016. i broji više od 2.300 članica i 75 članova – poduzetnica i poduzetnika Hrvatske i regije.

Količina pozitivne energije koja se osjećala nemoguće je opisati riječima i jedno je sigurno – ovo nije bio klasičan poslovni event. Na svakom predavanju, na svakoj panel raspravi bilo je vidljivo kako se priča iskreno i od srca, bez pripremljenih suhoparnih govora i uobičajenih fraza. Nisu bile vidljive razlike bilo koje vrste već samo jedna zajednička ideja – zbližavanje uspješnih žena za još uspješnije rezultate. Pod krilaticom „žena ženi nije vuk“ imali smo prilike čuti osobna iskustva mnogih govornika i poneke izazove koji su ih danas učinili onime što jesu.

Snaga ženskog poduzetništva u Hrvatskoj i jugoistočnoj Europi zorno je iskazana i tijekom prvog Kongresa u Zagrebu, s kojeg je odaslana poruka zajedničkog djelovanja poduzetnica radi učinkovitog tržišnog nastupa, nerijetko i udruženog s više adresa i iz različitih država. Žensko je poduzetništvo postalo iznimno značajan zamašnjak gospodarstava jugoistočne Europe. Kongres poduzetnica 2018. organiziran je s ciljem da još više potakne na zajednički rad i suradnju žena u poduzetništvu radi rasta i razvoja gospodarstava, kojeg smo konstruktivni dio.

Ono po čemu je kongres poseban i drugačiji od ostalih sličnih evenata zasigurno je poduzetnički sajam koji je bio otvoren tijekom cijelog dana trajanja kongresa.  Sajam je zamišljen kao središnje mjesto gdje su svi koji to žele mogli promovirati svoje usluge i proizvode, a sve s ciljem što šireg predstavljanja žena u poduzetništvu, kao i onoga čime se profesionalno bave. Prodajno – promotivni pultovi bili su postavljeni duž prostora te smo imali prilike probati razne domaće, lokalne proizvode, vidjeti predivne ručne radove, čuti za neke nove ideje i poslovne prilike.

Još jedna posebnost Kongresa bio je i Business Speed Dating. Na prošlogodišnjem Kongresu ovaj dio je bio zamišljen kao “šećer na kraju” da bi na njemu sudjelovalo više od 450 poduzetnica i poduzetnika s ciljem otvaranja novih poslovnih prilika kroz brzo upoznavanje sa sudionicima i predstavljanje vlastitih poslovnih projekata.

Na temelju ovog iznimnog interesa, ali i želje sudionika, upravo je ovo događanje bilo među prvim sadržajima koji su se nudili na ovogodišnjem Kongresu. Stoga je ove godine „šećer na kraju“ bila tombola u kojoj su razni sponzori poklanjali vrijedne poklon pakete i usluge velikom broju uzvanika. S obzirom na trud i kreativnost uloženu u organizaciju još jednog Kongresa poduzetnica, jedva čekamo vidjeti što se sprema sljedeće godine!

Maja Kos

 

Oglas

Komentiraj

komentari

1 komentar