PREDSTAVLJENA AZENA – HRVATSKA PRIRODNA KOZMETIKA koja se temelji na 32 biljke

Jučer smo u galeriji Velvet prisustvovali predstavljanju hrvatske prirodne kozmetike Azena i vizije brenda Azena čija kvaliteta i vrijednost počivaju na nježnosti i ljubavi koju ova obitelj generacijama prikuplja, obrađuje i stvara te učenju kako od Majke Prirode uzeti ono najbolje što nam pruža.

Vođeni vizijom djeda Antuna, osnivača Azene, misija je do danas ostala ista – približiti svim ljudima ljekovita svojstva prirode i bilja, te njihovu moć u zacjeljivanju duše i tijela.

Azena proizvodi već 35 godina prisutni su na našem tržištu, a ljubav prema ovim ljekovitim proizvodima danas uz svoju obitelj preuzela je odbojkašica, unuka djeda Antuna, Senna Ušić Jogunica, koja zajedno s obitelji, majkom Snježanom i bratićem Andrejom s istom strašću i entuzijazmom nastavljaju voditi i širiti ovu obiteljsku tradiciju baš na način kako je i prije 35 godina započeo djed Antun.

Ususret ljetu, na druženju u Velvetu predstavljena je i limitirana kolekcija proizvoda za ljeto (dostupna na benzinskim postajama Crodux i webshop.azena.hr), dok su se predstavnici medija i prijatelji Azene pobliže mogli upoznati sa svim drugim proizvodima, njihovoj primjeni, učinkovitosti i djelotvornosti.

azena2

Azena brend naklonost brojne publike stekao je najviše kroz Azena biljnu mast – „kraljicu“ Azena proizvoda koja je već 35 godina njihov najprodavaniji proizvod, no sada njihov asortiman obogaćen je brojnim proizvodima poput masažnih ulja, biljnog maslaca za tijelo, sapuna, balzama za usne, balzama za njegu tijela, balzama nakon brijanja i depilacije, baby balzama, biljnih tinktura, čajeva, balzama nakon tetoviranja i brojnih drugih.

U djelotvornost i ljepotu ovih proizvoda jučer su se uvjerile i brojne osobe društvenog života poput Ivane Roščić, Petre Kurtele, Jelene Rozge, Mare Bratoša, Nere Stipičević, Mie Biondić, Loredane Bahorić, Tihane Harapin Zalepugin, OKO, Vedrana Giričeka, Toma Zanoškog i brojnih drugih.

usic

„Proizvodi tvrtke Azena dijele se na skupinu dodataka prehrani i kozmetičkih proizvoda, a prisutni su na tržištu više od 35 godina. Biljke koje čine naše proizvode ručno se ubiru od strane naših dugogodišnjih suradnika i dobavljača, što garantira njihovu kakvoću i kvalitetu. Mikrolokalitet Hrvatske u Europi i mješavina mediteranske i kontinentalne klime zajedno s visokim postotkom sunčanih dana u godini, čine našu floru, izrazito bogatom esencijalnim uljima i hranjivim sastojcima. Proces obrade biljaka kojim dobivamo konačne proizvode slatka je obiteljska tajna, a nazivamo je AZENA EFEKT. Djedina biljna filozofija temelji se na obradi 32 jedinstvene biljke, svaka od kojih posjeduje jedinstvena i različita svojstva kojim utječu na ljudski organizam.“, izjavila je Senna Ušić Jogunica.

Ono što AZENA proizvode čini jedinstvenima jeste upravo taj više desetljeća dug proces učenja kako od Majke Prirode uzeti ono najbolje što nam pruža te kojim načinima prerade dobiti najkvalitetnije pripravke za ljudski organizam. Kao tvrtka, ponosni su i na svoj dugotrajni odnos s hrvatskim dobavljačima najboljih biljnih sirovina koje koriste u svojim proizvodima.

A.M.

Oglas

Komentiraj

komentari