Time to move

Eurodeskova kampanja „Time to Move“ provodi se u listopadu diljem Europe kako bi se što više mladih informiralo o mogućnostima volontiranja, stažiranja, studiranja i putovanja u inozemstvo radi stjecanja vrijednih iskustava i znanja. Kampanja se provodi u zemljama članicama Europske unije, a u Hrvatskoj se raznovrsni događaji održavaju u dvadesetak gradova.

Glavna je svrha kampanje doprijeti do mladih osoba u dobi od 13 do 30 godina, prvenstveno onih u manjim sredinama te onih kojima je sužen pristup informacijama o programima i natječajima Europske unije. Također, želja je pomoći mladima koji su trenutačno izvan sustava obrazovanja i rada da uz pomoć nekog od programa lakše pronađu svoje mjesto u društvu. Prošlogodišnja je kampanja na europskoj razini obuhvatila više od 130.000 mladih osoba.

U hrvatskim gradovima događaje za mlade organiziraju Eurodeskovi multiplikatori – 17 organizacija koje u 15 županija provode programe za mlade. Među takvim događajima koji će se održati do kraja listopada su, primjerice, „International blind dates“ u Rijeci, „Volontiram, putujem, rastem“ u Županji, „Pub kviz“ u Labinu i „Eurodeskov ruksak pun informacija“ u Sisku. Mladi mogu sudjelovati i u nagradnom natječaju (https://goo.gl/3E99mp) u kojem mogu prijaviti dizajnerska rješenja za majicu koja će biti promotivni materijal u kampanji Time to move 2018. i osvojiti nagrade, a glavna je nagrada InterRail karta.

Kampanju provodi Eurodesk, informacijska mreža Europske komisije koja mladima pruža informacije o mogućnostima za mobilnost, europskim programima i natječajima te ih potiče da postanu aktivni europski građani (www.eurodesk.eu). U Hrvatskoj Eurodeskov centar djeluje u okviru Agencije za mobilnosti i programe Europske unije.

Za dodatne informacije o kampanji posjetite timetomove.eurodesk.eu/hr/#activities.

A.M.

 

Oglas

Komentiraj

komentari