UNICEF i Billa pozivaju sve da se uključe u projekt za djecu s teškoćama

Trgovački lanac Billa odlučio je pozvati svoje kupce da se uključe u podršku UNICEF-ovog projekta „Potpomognuta komunikacija za djecu s teškoćama“. U sklopu projekta će se provesti edukacija brojnih stručnjaka i roditelja o korištenju tableta s posebnim aplikacijama i računalnim programima kako bi djeci s teškoćama u razvoju omogućili da lakše komuniciraju, uče i razvijaju svoje potencijale. Kupnjom albuma „Čarobne avanture” uz omiljene dječje likove Shreka, Kungfu pandu i Alexa u novom programu lojalnosti BILLE koji traje od 25. kolovoza do 2. studenog, svaki Billin kupac donira dvije kune za provođenje ovog projekta i daje svoj doprinos boljoj kvaliteti života djece s teškoćama u razvoju.

Djeca sa teškoćama poput poremećaja iz autističnog spektra, cerebralne paralize, intelektualne teškoće ili poteškoće s koordinacijom pokreta usana, jezika i nepca često nemaju mogućnost korištenja glasa kako bi oblikovala riječi i rečenice i izrekla svoje potrebe i želje. Komunikacija uz pomoć tableta s posebnim aplikacijama i računalnim programima može potaknuti razvoj govora i olakšati svakodnevicu djece i njihovih obitelji.

billa„Od srca hvala Billi na podršci projektu koji će pomoći da djeca s teškoćama ostvare svoje potencijale. U sklopu projekta na kojem radimo u suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva i Edukacijsko rehabilitacijskim fakultetom provest ćemo edukaciju stručnjaka u zdravstvenim ustanova i ustanovama socijalne skrbi teroditelja i promovirati korištenje visoke tehnologije kao alata koji može olakšati komunikaciju djece s teškoćama i poboljšati kvalitetu njihovog života.“, rekla je Đurđica Ivković, zamjenica predstojnice Ureda UNICEF-a u Hrvatskoj.

„Sretni smo što smo dobili priliku biti podrška djeci s teškoćama i njihovim obiteljima. Svi znamo koliko je kvalitetna komunikacija važna u svakodnevnom životu i nadamo se da će što veći broj naših kupaca podržati ovaj hvalevrijedan projekt.“, dodao je Velimir Smetko, rukovoditelj marketinga iz trgovačkog lanca Billa.

Za sudjelovanje u programu prijavile su se ustanove i udruge iz osamnaest županija i Grada Zagreba, a procjenjuje se da će oko 60% djece rane dobi koja imaju razvojna odstupanja ili teškoće imati koristi od ovog programa.

Više o potpomognutoj komunikaciji pročitajte na: http://www.unicef.hr/vijest/kako-nikola-komunicira-bez-rijeci/ i http://www.unicef.hr/potpomognuta-komunikacija/

A.M.

Oglas

Komentiraj

komentari