Za 100 socijalno ugroženih L’OCCITANE i partneri doniraju naočale

Povodom Svjetskog dana vida 11. 10. 2018., L’OCCITANE sudjeluje u projektu donacije 100 naočala za socijalno ugrožene osobe u Hrvatskoj. L’OCCITANE Hrvatska i L’OCCITANE Zaklada u suradnji s , Essilor, vodećim svjetskim proizvođačem optičkih rješenja, doniraju naočale za 100 korisnika. Svaki korisnik napravio je detaljnu provjeru oštrine vida na studiju optometrije Veleučilišta Velika Gorica, dok su učenici Tehničke škole Ruđer Bošković, smjer Tehničar za očnu optiku, zaduženi za ugradnju naočalnih leća u okvire. Akciju je podržala i neprofitna organizacija LIONS KLUB „Lenuci“, koja se angažirala oko pronalaska korisnika donacije.

L’OCCITANE se ponosi visokokvalitetnim proizvodima koji su užitak za sva osjetila, ali također se ponosi i očuvanjem – vida. L’OCCITANE posebnu pažnju pridaje vidu još od 1997. kada je njegov osnivač Olivier Baussan odlučio dodati Brailleovo pismo na ambalaže proizvoda. Svake godine, L’OCCITANE lansira barem jedan dobrotvorni proizvod čiji je prihod od prodaje namijenjen borbi protiv sljepoće. Zaklada L’OCCITANE surađuje s nevladinim organizacijama u svijetu kako bi smanjila broj slučajeva slabovidnosti i sljepoće. L’OCCITANE je do sada pomogao 8 milijuna ljudi u svijetu da očuvaju ili poboljšaju svoj vid te zdravlje očiju i neće stati na toj brojci. Više informacija možete pronaći na www.loccitane.hr.

Dobar vid poboljšava kvalitetu života, a briga o zdravlju vida i zdravlju očiju tiče se svake osobe. Kako bi skrenuo pozornost javnosti na ovu važnu temu, L’OCCITANE je u svojim trgovinama u listopadu organizirao besplatne provjere vida za više od 300 osoba. Kupci su također mogli sudjelovati u donaciji za projekt „100 naočala za socijalno ugrožene osobe u Hrvatskoj“, kupnjom poznatog L’Occitaneovog proizvoda – Karite maslaca 10 ml.

„Izuzetno nam je drago zbog velikog odaziva kupaca na provjere svog vida te na sve naše dobrotvorne akcije. L’Occitane se ponosi svojim vrijednostima, ali i s činjenicom da su to zajedničke vrijednosti koje dijelimo s našim kupcima. Prepoznajemo da smo kao društvo sve više osviješteni o važnosti društvene odgovornosti svakog pojedinca, a osobito brendova i to nam je velik poticaj da nastavimo s ovakvim lijepim projektima.“, izjavila je Petra Sikirić, voditeljica marketinga L’Occitane Hrvatska.

Poboljšavajući vid poboljšavamo ljudske živote – slogan je i globalna misija Essilor grupe koju lokalno primjenjuje i Essilor Hrvatska. Tijekom cijele godine, s posebnim naglaskom na listopad, kada se drugi četvrtak u mjesecu obilježava Svjetski dan vida, Essilor aktivno radi na osvješćivanju prevencije o važnosti dobrog vida, ali i pomaže s najboljim rješenjima za korekciju vida.

„Drago mi je da se ovakvim akcijama educira javnost i podiže svijest o značaju dobrog vida. Hvala organizatorima koji su me pozvali da podržim ovu humanitarnu akciju, a  današnji Svjetski dan vida sam iskoristila da i sama provjerim svoj vid. Pregled je jednostavan i koristan. Preporučujem svima da ga rade jedanput godišnje.“, izjavila je glumica i pjevačica Manuela Svorcan.

Važnost očuvanja vida ističe i Lions klub koji na globalnom i lokalnom nivou najveći broj prikupljenih donacija koristi za prevenciju i očuvanje vida, što su usvojili kao najvažniji cilj nakon znakovitog govora Hellen Keller na Međunarodnoj konvenciji Lionsa na kojoj im je 1925. .godine uputila izazov da postanu “Vitezovi slijepih”, što je  kasnije postao i slogan za Lions  projekte širom svijeta. U nesebičnoj misiji pomaganja potrebitima u Hrvatskoj u ovom projektu, ali i generalno, aktivno djeluje LIONS KLUB „Lenuci“ te prema sloganu „Svjetlost je svjesnost“ ovom akcijom ostvaruje plemenitu namjeru da pomogne hrvatskim građanima u socijalno nepovoljnom položaju u očuvanju vida.

M.Z.

Oglas

Komentiraj

komentari