Konferencija za medije, 19. siječnja 2017. (četvrtak) u 11 sati
u zgradi HT-a (Sky Office), odnosno Business Showroomu, Roberta Frangeša Mihanovića 9 (Zagreb).
Organizatori Bug Future Showa već su odavno pomaknuli granice u organizaciji događaja u Hrvatskoj, kombinacijom stručnog sadržaja, scenskog i popratnog izložbenog programa, istovremeno i u istom prostoru. A najaktualnije teme i ove će godine ponovno biti zaogrnute dodatnim zabavnim sadržajima, pa se svakako pridružite 26. siječnja od 10 sati.
Više o Bug Future Showu 2017 potražite na adresi http://bfs.bug.hr/.
Ovogodišnje izdanje HTI konferencije s respektabilnom, višegodišnjom reputacijom,osmišljeno je za one koji se žele ozbiljno uključiti u globalno tržište zdravstvenog turizma
Zagreb, 7. veljače 2018. – Najveća europska konferencija HTI (Health Tourism Industry) od 1. do 3. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu okupit će najrelevantnije svjetske stručnjake iz područja zdravstvenog turizma.
Na osmom izdanju HTI konferencije, integriranom skupu sastavljenom od summita, foruma prestižnih europskih i svjetskih udruženja te prodajnih radionica očekuje se preko 400 posjetitelja iz više od 40 zemalja. Sudionici će imati priliku saznati sve o aktualnim trendovima i budućim izazovima ove industrije, a konferencija će kao i prethodnih godina ispuniti svoj cilj te im pružiti priliku za stvaranje kontakta s najutjecajnijim predstavnicima javnog i privatnog sektora zdravstvenog turizma iz cijelog svijeta.
“Zdravstveni turizam iznimno je važan za Hrvatsku, jedan je od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću te spada među turističke proizvode koji će biti u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o proizvodu koji na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 % godišnje i odlično nadopunjuje ostatak turističke ponude, a naš konačni cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao renomirana cjelogodišnja destinacija zdravstvenog turizma.“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, nadodavši kakose raduje odazivu od 50 kupaca zdravstvenih usluga i najeminentnijih osiguravateljskih kuća koji su potvrdili svoj dolazak na B2B skup “Buy Croatia – zdravstveni turizam” koji Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu s HTI konferencijom.
U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HTI će organizirati zasebne destinacijske forume“How to do business with?”s fokusom na Rusiju i ostale CIS zemlje, Kinu i Bliski Istok. Riječ je o velikim, a nedovoljno iskorištenim tržištima koja će prema svim predviđanjima mijenjati uvjete na globalnom tržištu zdravstvenih usluga. Najnovije partnerstvo sklopljeno s ITB Berlin, jednim od najvećih svjetskih sajmova turizma, nastavak je politike umrežavanja konferencije sa svjetskim industrijskim liderima, organizacijama i eventima.
Uz podršku uglednog investicijskog fonda Princeton Healthcare, edukativni dio konferencije bit će posvećen različitim mogućnostima ulaganja kroz korištenje fondova za zdravstveni turizam.
Na brojnim panelima diskutirat će se o presudnim faktorima o kojima ovisi budućnost industrije kao što su specifični marketinški alati, radna snaga, edukacije i certifikacije, promjene u zdravstvenom osiguranju, rastući korporativni i medicinski wellness.
Program će dodatno začiniti skup ključnih kupaca zdravstvenog turizma (agencija, posrednika i osiguravatelja)3. European Buyers Initative, a u partnerstvu s CIGNOM bit će organiziran 2. EHTI Leaders Summit na kojem će se sastati visoki predstavnici državnih i drugih javnih institucija Europe s ciljem stvaranja sinergije za promicanje Europe kao destinacije zdravlja.
Ovogodišnja konferencija održava se pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku ostalih partnera: EHTTA, Medical Tourism Association, ILHA,Deloitte,Poliklinika Bagatin, Specijalna bolnicaza ortopediju i traumatologiju Akromion, Energy Clinic, M+ Agency i Mercedes.
Prijava na konferenciju moguća je putem poveznice: http://www.hticonference.com/register
Nova sezona, nove kolekcije, novi uzorci, boje i krojevi… Kids Fashion Weekend jedino je dječje događanje koje naglasak stavlja na prezentaciju i promociju dječje mode. Od malih nogu djecu se usmjerava da sami izgrade svoje stavove, mišljenja, ali i stil odijevanja. Predstavljanje novih kolekcija modnih dizajnera i brendova s nestrpljenjem se očekuje, a kada je o kolekcijama dječje mode riječ, uzbuđenje je još veće.
U tome im ove jeseni pomaže Kids Fashion Weekend Showroom koji će trajati dva dana u zagrebačkom Centru Kaptol i na kojima će mladim individualcima Modna kućica Dizzy, S. Oliver, Sweet Beat, Okaidi, Sketchers Kids, IKKS i Ninia ponuditi nove ideje za izgrađivanje ili upotpunjavanje vlastitog stila odijevanja.
Prvog dana Kids Fashion Weekend Showrooma, s početkom u 19 sati, ovi će dizajneri i brendovi na VIP modnoj reviji predstaviti ključne komade za jesen/zimu 2018/19. Prva večer imat će i svoj humanitarni karakter, jer će na njoj kroz moto „Djeca pomažu djeci“ biti prezentirane majice Zaklade Nora Šitum koje će se moći nabaviti na samom događaju. Plesni zbor Zagrepčanke i dečki & Lara Carić, te Plesni punktovi Zagreb pobrinut će se za dobru atmosferu tijekom i nakon revije čiji je službeni make-up pokrovitelj Učilište Profokus.
Program Kids Fashion Weekend Showrooma nastavlja se tijekom čitave subote, a počinje u 11 sati. Kroz tri modne revije (u 12h, 15h i 18h) još će jednom biti prikazani trendovi u dječjoj modi za aktualnu sezonu, a nastupit će i Plesni punktovi Zagreb. Subota donosi i zanimljive radionice u kojima će sudjelovati i djeca i njihovi roditelji, pa će se djevojčice i dječaci kroz radionicu „Vrijeme je za super junake!“ družiti s maskotama PJ Mask i sudjelovati na utrci Screechers Wild „Neka najbolji pobjedi!“, dok će roditelji kroz panel „Imunitet za pet!“ powered by Salvit saznati više o jačanju dječjeg imuniteta pred sezonu gripa i prehlada. Kako napraviti zdrave smoothije i općenito učiniti dječju prehranu zdravijom govorit će se na radionici „Zdravaonica“ powered by Alpro, dok će se o uvijek aktualnoj temi ispravnog postavljanja dječjih auto sjedalica razgovarati tijekom panela „Najsigurnija vožnja uz Magic Baby“.
Čini se kao i više nego dobri razlozi za posjetiti Centar Kaptol (Nova ves 17, 1. kat) u petak i subotu (19. i 20. listopada 2018.). Budite dječje znatiželjni, povedite svoje mališane, posjetite Kids Fashion Weekend Showroom i zavirite u nove, sjajne kolekcije dječjih dizajnera i brendova!
Više informacija pronađite na web stranici www.kidsfashionweekend-zagreb.com te na društvenim kanalima Kids Fashion Weekenda – FB stranici Kids Fashion Weekend i Instagram profilu Kids Fashion Weekend
M.Z.