Ovogodišnje izdanje HTI konferencije s respektabilnom, višegodišnjom reputacijom,osmišljeno je za one koji se žele ozbiljno uključiti u globalno tržište zdravstvenog turizma
Zagreb, 7. veljače 2018. – Najveća europska konferencija HTI (Health Tourism Industry) od 1. do 3. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu okupit će najrelevantnije svjetske stručnjake iz područja zdravstvenog turizma.
Na osmom izdanju HTI konferencije, integriranom skupu sastavljenom od summita, foruma prestižnih europskih i svjetskih udruženja te prodajnih radionica očekuje se preko 400 posjetitelja iz više od 40 zemalja. Sudionici će imati priliku saznati sve o aktualnim trendovima i budućim izazovima ove industrije, a konferencija će kao i prethodnih godina ispuniti svoj cilj te im pružiti priliku za stvaranje kontakta s najutjecajnijim predstavnicima javnog i privatnog sektora zdravstvenog turizma iz cijelog svijeta.
“Zdravstveni turizam iznimno je važan za Hrvatsku, jedan je od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću te spada među turističke proizvode koji će biti u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o proizvodu koji na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 % godišnje i odlično nadopunjuje ostatak turističke ponude, a naš konačni cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao renomirana cjelogodišnja destinacija zdravstvenog turizma.“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, nadodavši kakose raduje odazivu od 50 kupaca zdravstvenih usluga i najeminentnijih osiguravateljskih kuća koji su potvrdili svoj dolazak na B2B skup “Buy Croatia – zdravstveni turizam” koji Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu s HTI konferencijom.
U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HTI će organizirati zasebne destinacijske forume“How to do business with?”s fokusom na Rusiju i ostale CIS zemlje, Kinu i Bliski Istok. Riječ je o velikim, a nedovoljno iskorištenim tržištima koja će prema svim predviđanjima mijenjati uvjete na globalnom tržištu zdravstvenih usluga. Najnovije partnerstvo sklopljeno s ITB Berlin, jednim od najvećih svjetskih sajmova turizma, nastavak je politike umrežavanja konferencije sa svjetskim industrijskim liderima, organizacijama i eventima.
Uz podršku uglednog investicijskog fonda Princeton Healthcare, edukativni dio konferencije bit će posvećen različitim mogućnostima ulaganja kroz korištenje fondova za zdravstveni turizam.
Na brojnim panelima diskutirat će se o presudnim faktorima o kojima ovisi budućnost industrije kao što su specifični marketinški alati, radna snaga, edukacije i certifikacije, promjene u zdravstvenom osiguranju, rastući korporativni i medicinski wellness.
Program će dodatno začiniti skup ključnih kupaca zdravstvenog turizma (agencija, posrednika i osiguravatelja)3. European Buyers Initative, a u partnerstvu s CIGNOM bit će organiziran 2. EHTI Leaders Summit na kojem će se sastati visoki predstavnici državnih i drugih javnih institucija Europe s ciljem stvaranja sinergije za promicanje Europe kao destinacije zdravlja.
Ovogodišnja konferencija održava se pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku ostalih partnera: EHTTA, Medical Tourism Association, ILHA,Deloitte,Poliklinika Bagatin, Specijalna bolnicaza ortopediju i traumatologiju Akromion, Energy Clinic, M+ Agency i Mercedes.
Prijava na konferenciju moguća je putem poveznice: http://www.hticonference.com/register
Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera! Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.
Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.
Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.
Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.
Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.
Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.
Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.
M.Z.
Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera! Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.
Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.
Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.
Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.
Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.
Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.
Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.
M.Z.
Girls Weekend je idući vikend, jer samo je jedan vikend u gradu posvećen filmu, hedonizmu i inspiraciji, kroz ženski kut gledanja. Girls Weekend nije vikend kao svaki drugi, vikend je to koji kombinira ugodne ženske razgovore sa zanimljivim i atraktivnim filmovima koji se premijerno prikazuju, sve uobličeno prema željama pripadnica ljepšeg spola.
Svečano otvorenje održava se u četvrtak 18.10. u 19 sati u Kaptol Boutique Cinema, a nakon svečanog otvorenja i tradicionalne torte upriličen je tribute film Whitney,dokumentarni film o životu i karijeri jedne od najvećih pjevačkih ikona; Whitney Houston. Girls Weekend – festiva revija filma, hedonizma i inspiracije trajat će do nedjelje 21.10., a pored spomenutog filma moći će se pogledati film Bez dlake na jeziku (Empowered), o junakinji bez dlake na jeziku, film Knjižara (The Bookshop) koji prati život udovice koja usprkos političkoj opresiji 1960ih godina otvara knjižaru. Uz tri navedena, gledat će se i hrvatski film Aleksi koji prati glavnu junakinju Aleksi (Tihana Lazović) koja se nakon bezuspješnog pokušaja studiranja vraća kući na Pelješac.
Uz reviju filmova, upriličeni su i ugodni razgovori uspješnih žena, tokom kojih ćete dobiti uvid u razne teme. Petak je rezerviran za panel Žena u traganju za sobom s Alis Marić koja će sa svojim poznatim gošćama koje osjećaju strast prema pisanju ili čitanju razgovarati o motivima koji su bili presudni za pisanje knjige ili bavljenje knjigama. Subota će biti rezervirana za filmski razgovor s protagonistima filma Aleksi koji će moderirati Vlatka Kolarović, dok će se u nedjelju na panelu Balans privatnog i poslovnog, poznata lifecoach terapeutkinja Sonja Runkas, pokušati prepustiti uživanju u trenutku zajedno s posjetiteljicama i postići idealnu životnu ravnotežu.
Kupnjom ulaznice za film iz programa Girls Weekenda posjetiteljice mogu očekivati posebno iskustvo pa će tako u WOW baru kina moći uživati u degustaciji vina vinarije Kaptol, Somersby cideru, Vitamin Well vodi, Rosato Mio koktelima i Citron kolačićima. Nezaobilazni su i drugi sadržaji poput beauty cornera by Philips, prezentacije Samsung uređaja, Diners Card Club cornera, savjetovanja dr. Ritz, ali i biljni selfie point by IRIS MBM, mala zelena oaza by Dnevna doza biljaka, za sve one koji žele na trenutak pobjeći od betona i asfalta.
Svim damama na poklon bit Girls Weekendće podijeljene raskošne poklon vrećice sa proizvodim partnera. Stoga, ne propustite ovu jedinstvenu priliku i omogućite svojim djevojkama, suprugama, bakama, mamama, tetama, prijateljicama i sestrama da se osjećaju uistinu posebnima!
M.Z.