Ovogodišnje izdanje HTI konferencije s respektabilnom, višegodišnjom reputacijom,osmišljeno je za one koji se žele ozbiljno uključiti u globalno tržište zdravstvenog turizma
Zagreb, 7. veljače 2018. – Najveća europska konferencija HTI (Health Tourism Industry) od 1. do 3. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu okupit će najrelevantnije svjetske stručnjake iz područja zdravstvenog turizma.
Na osmom izdanju HTI konferencije, integriranom skupu sastavljenom od summita, foruma prestižnih europskih i svjetskih udruženja te prodajnih radionica očekuje se preko 400 posjetitelja iz više od 40 zemalja. Sudionici će imati priliku saznati sve o aktualnim trendovima i budućim izazovima ove industrije, a konferencija će kao i prethodnih godina ispuniti svoj cilj te im pružiti priliku za stvaranje kontakta s najutjecajnijim predstavnicima javnog i privatnog sektora zdravstvenog turizma iz cijelog svijeta.
“Zdravstveni turizam iznimno je važan za Hrvatsku, jedan je od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću te spada među turističke proizvode koji će biti u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o proizvodu koji na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 % godišnje i odlično nadopunjuje ostatak turističke ponude, a naš konačni cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao renomirana cjelogodišnja destinacija zdravstvenog turizma.“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, nadodavši kakose raduje odazivu od 50 kupaca zdravstvenih usluga i najeminentnijih osiguravateljskih kuća koji su potvrdili svoj dolazak na B2B skup “Buy Croatia – zdravstveni turizam” koji Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu s HTI konferencijom.
U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HTI će organizirati zasebne destinacijske forume“How to do business with?”s fokusom na Rusiju i ostale CIS zemlje, Kinu i Bliski Istok. Riječ je o velikim, a nedovoljno iskorištenim tržištima koja će prema svim predviđanjima mijenjati uvjete na globalnom tržištu zdravstvenih usluga. Najnovije partnerstvo sklopljeno s ITB Berlin, jednim od najvećih svjetskih sajmova turizma, nastavak je politike umrežavanja konferencije sa svjetskim industrijskim liderima, organizacijama i eventima.
Uz podršku uglednog investicijskog fonda Princeton Healthcare, edukativni dio konferencije bit će posvećen različitim mogućnostima ulaganja kroz korištenje fondova za zdravstveni turizam.
Na brojnim panelima diskutirat će se o presudnim faktorima o kojima ovisi budućnost industrije kao što su specifični marketinški alati, radna snaga, edukacije i certifikacije, promjene u zdravstvenom osiguranju, rastući korporativni i medicinski wellness.
Program će dodatno začiniti skup ključnih kupaca zdravstvenog turizma (agencija, posrednika i osiguravatelja)3. European Buyers Initative, a u partnerstvu s CIGNOM bit će organiziran 2. EHTI Leaders Summit na kojem će se sastati visoki predstavnici državnih i drugih javnih institucija Europe s ciljem stvaranja sinergije za promicanje Europe kao destinacije zdravlja.
Ovogodišnja konferencija održava se pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku ostalih partnera: EHTTA, Medical Tourism Association, ILHA,Deloitte,Poliklinika Bagatin, Specijalna bolnicaza ortopediju i traumatologiju Akromion, Energy Clinic, M+ Agency i Mercedes.
Prijava na konferenciju moguća je putem poveznice: http://www.hticonference.com/register
Koncertna serija, osmišljena kao posebna vrsta glazbenog uživanja i koncertnog iskustva, to je Musicology Barcaffé Sessions. Ona nije festival s masovnom posjetom, već glazbeno uživanje u manjim klupskim koncertima do 1000 ljudi, na kojima skoro da možete dodirnuti svog omiljenog izvođača. Musicology je našao i pravog sugovornika, Barcaffé, koji ima isti cilj – bliski koncept uživanja u lijepom trenutku i zadovoljstvu koje želimo podijeliti s pozitivnim ljudima. Koncept serijala je jednostavan – pažljivo odabrani izvođači jazz, funk, soul, r’n’b, ili drugih žanrova, s naglaskom na kvalitetu u svakom segmentu. Mnogo pažnje posvećuje se i odabiru koncertnog prostora, ozvučenju, ventilaciji i svemu onome što je uvjet potpunom prepuštanju i uživanju u dobroj glazbi.
Musicology Barcaffe Sessions se prvi put održao 2017. u Beogradu, a 2018. se serijal proširio i na Ljubljanu. U sklopu serijala su do sada nastupili umjetnici poput Jose James, The Brand New Heavies, Hindi Zahra, Gregory Porter , Meshell Ndegeocello, Robert Glasper, Angie Stone, Bokante i mnogi drugi.
Prve godine će Zagreb biti domaćin 3 koncerta iz Musicology Barcaffé Sessions serijala, dok je u planu da broj koncerata raste iz godine u godinu.Pratite nas na stranici Musicology Barcaffe Sessions Hrvatska
Serijal će ove godine otvoriti talijanski jazz i soul pjevač, Mario Biondi, koncertom 6. listopada u potpuno renoviranoj Tvornici kulture. Publika će imati priliku uživati u mnogobrojnim Mariovim hitovima poput “This is what you are”, “Shine on”, “Close to you”, “Deep space” i mnogim drugim, ali i u pjesmama s Mariovog novog albuma “Brasil “, u potpuno drugačijoj atmosferi nego inače.
Drugi koncert serijala će se održati 1. prosinca. Nigerijski pjevač i gitarista, Keziah Jones, po prvi put stiže u prijestolnicu Hrvatske sa svojim specifičnim zvukom. Keziah je kreator novog smjera u glazbi – bluefunk. Bluefunk je mješavina blues melodije i oštrih ritmova fanka, kao i elemenata joruba glazbe. Posjetitelji koncerta će imati priliku čuti njegove hitove poput “Rhythm is love” ,” Where ‘s Life?” i “Million Miles from Home.
Ulaznice za oba koncerta su u prodaji po promotivnim cijenama, na svim prodajnim mjestima eventima.
M.Z.
Nova sezona, nove kolekcije, novi uzorci, boje i krojevi… Kids Fashion Weekend jedino je dječje događanje koje naglasak stavlja na prezentaciju i promociju dječje mode. Od malih nogu djecu se usmjerava da sami izgrade svoje stavove, mišljenja, ali i stil odijevanja. Predstavljanje novih kolekcija modnih dizajnera i brendova s nestrpljenjem se očekuje, a kada je o kolekcijama dječje mode riječ, uzbuđenje je još veće.
U tome im ove jeseni pomaže Kids Fashion Weekend Showroom koji će trajati dva dana u zagrebačkom Centru Kaptol i na kojima će mladim individualcima Modna kućica Dizzy, S. Oliver, Sweet Beat, Okaidi, Sketchers Kids, IKKS i Ninia ponuditi nove ideje za izgrađivanje ili upotpunjavanje vlastitog stila odijevanja.
Prvog dana Kids Fashion Weekend Showrooma, s početkom u 19 sati, ovi će dizajneri i brendovi na VIP modnoj reviji predstaviti ključne komade za jesen/zimu 2018/19. Prva večer imat će i svoj humanitarni karakter, jer će na njoj kroz moto „Djeca pomažu djeci“ biti prezentirane majice Zaklade Nora Šitum koje će se moći nabaviti na samom događaju. Plesni zbor Zagrepčanke i dečki & Lara Carić, te Plesni punktovi Zagreb pobrinut će se za dobru atmosferu tijekom i nakon revije čiji je službeni make-up pokrovitelj Učilište Profokus.
Program Kids Fashion Weekend Showrooma nastavlja se tijekom čitave subote, a počinje u 11 sati. Kroz tri modne revije (u 12h, 15h i 18h) još će jednom biti prikazani trendovi u dječjoj modi za aktualnu sezonu, a nastupit će i Plesni punktovi Zagreb. Subota donosi i zanimljive radionice u kojima će sudjelovati i djeca i njihovi roditelji, pa će se djevojčice i dječaci kroz radionicu „Vrijeme je za super junake!“ družiti s maskotama PJ Mask i sudjelovati na utrci Screechers Wild „Neka najbolji pobjedi!“, dok će roditelji kroz panel „Imunitet za pet!“ powered by Salvit saznati više o jačanju dječjeg imuniteta pred sezonu gripa i prehlada. Kako napraviti zdrave smoothije i općenito učiniti dječju prehranu zdravijom govorit će se na radionici „Zdravaonica“ powered by Alpro, dok će se o uvijek aktualnoj temi ispravnog postavljanja dječjih auto sjedalica razgovarati tijekom panela „Najsigurnija vožnja uz Magic Baby“.
Čini se kao i više nego dobri razlozi za posjetiti Centar Kaptol (Nova ves 17, 1. kat) u petak i subotu (19. i 20. listopada 2018.). Budite dječje znatiželjni, povedite svoje mališane, posjetite Kids Fashion Weekend Showroom i zavirite u nove, sjajne kolekcije dječjih dizajnera i brendova!
Više informacija pronađite na web stranici www.kidsfashionweekend-zagreb.com te na društvenim kanalima Kids Fashion Weekenda – FB stranici Kids Fashion Weekend i Instagram profilu Kids Fashion Weekend
M.Z.