Događa-ONA

Oglas

ožu
1
Čet
Osmo izdanje HTI – najveće europske konferencije o zdravstvenom turizmu ponovno u Zagrebu @ Zagreb
ožu 1 – ožu 3 cjelodnevni

Ovogodišnje izdanje HTI konferencije s respektabilnom, višegodišnjom reputacijom,osmišljeno je za one koji se žele ozbiljno uključiti u globalno tržište zdravstvenog turizma

Zagreb, 7. veljače 2018. – Najveća europska konferencija HTI (Health Tourism Industry) od 1. do 3. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu okupit će najrelevantnije svjetske stručnjake iz područja zdravstvenog turizma.

Na osmom izdanju HTI konferencije, integriranom skupu sastavljenom od summita, foruma prestižnih europskih i svjetskih udruženja te prodajnih radionica očekuje se preko 400 posjetitelja iz više od 40 zemalja. Sudionici će imati priliku saznati sve o aktualnim trendovima i budućim izazovima ove industrije, a konferencija će kao i prethodnih godina ispuniti svoj cilj te im pružiti priliku za stvaranje kontakta s najutjecajnijim predstavnicima javnog i privatnog sektora zdravstvenog turizma iz cijelog svijeta.

“Zdravstveni turizam iznimno je važan za Hrvatsku, jedan je od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću te spada među turističke proizvode koji će biti u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o proizvodu koji na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 % godišnje i odlično nadopunjuje ostatak turističke ponude, a naš konačni cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao renomirana cjelogodišnja destinacija zdravstvenog turizma.“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, nadodavši kakose raduje odazivu od 50 kupaca zdravstvenih usluga i najeminentnijih osiguravateljskih kuća koji su potvrdili svoj dolazak na B2B skup “Buy Croatia – zdravstveni turizam” koji Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu s HTI konferencijom.

U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HTI će organizirati zasebne destinacijske forumeHow to do business with?”s fokusom na Rusiju i ostale CIS zemlje, Kinu i Bliski Istok. Riječ je o velikim, a nedovoljno iskorištenim tržištima koja će prema svim predviđanjima mijenjati uvjete na globalnom tržištu zdravstvenih usluga. Najnovije partnerstvo sklopljeno s ITB Berlin, jednim od najvećih svjetskih sajmova turizma, nastavak je politike umrežavanja konferencije sa svjetskim industrijskim liderima, organizacijama i eventima.

Uz podršku uglednog investicijskog fonda Princeton Healthcare, edukativni dio konferencije bit će posvećen različitim mogućnostima ulaganja kroz korištenje fondova za zdravstveni turizam.

Na brojnim panelima diskutirat će se o presudnim faktorima o kojima ovisi budućnost industrije kao što su specifični marketinški alati, radna snaga, edukacije i certifikacije, promjene u zdravstvenom osiguranju, rastući korporativni i medicinski wellness.

Program će dodatno začiniti skup ključnih kupaca zdravstvenog turizma (agencija, posrednika i osiguravatelja)3. European Buyers Initative, a u partnerstvu s CIGNOM bit će organiziran 2. EHTI Leaders Summit na kojem će se sastati visoki predstavnici državnih i drugih javnih institucija Europe s ciljem stvaranja sinergije za promicanje Europe kao destinacije zdravlja.

Ovogodišnja konferencija održava se pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku ostalih partnera: EHTTA, Medical Tourism Association, ILHA,Deloitte,Poliklinika Bagatin, Specijalna bolnicaza ortopediju i traumatologiju Akromion, Energy Clinic, M+ Agency i Mercedes.

Prijava na konferenciju moguća je putem poveznice: http://www.hticonference.com/register

lip
29
Pet
More knjiga i najpopularnija zagrebačka plaža Park Zrinjevac
lip 29 – srp 8 cjelodnevni

Zagreb, 28. lipnja – Ovogodišnje More knjiga započinje 29. lipnja i trajat će sve do 8. srpnja, a za zainteresirane posjetitelje bit će otvoreno svakoga dana od 10 do 24 sata.

More knjiga, jedinstvena manifestacija promocije knjiga i čitanja. Na radost svih ljubitelja knjiga i dobre zabave organizatori su pripremili više od 300 besplatnih naslova te preko 100 sati kulturnog i zabavnog programa.

Tijekom desetodnevnog programa posjetitelji će tako imati priliku uživati u jedinstvenom ljetnom ambijentu plaže te svim popratnim ljetnim sadržajima – koktelima, ležaljkama, pijesku, besplatnim naslovima na hrvatskom i engleskom jeziku nadohvat ruke, novoobjavljenim naslovima, ali i prigodnim popustima na sve naslove koji će se moći kupiti za vrijeme trajanja Mora knjiga.

Glazbene večeri,  more knjiga i tajne filmske projekcije

 „Ovogodišnji program manifestacije, koja je proteklih godina privukla velik broj domaćih i stranih ljubitelja čarobnog svijeta knjiga, krije brojne zanimljive detalje. Dovoljno je reći da smo pripremili tajne filmske projekcije u suradnji s našim prijateljima iz Motovun Film Festivala, a za zaljubljenike u glazbu pripremili smo i nastupe DJ-eva u suradnji s Hrvojem Jelinčićem te DJ kolektivom Frühstück u predivnoj zelenoj oazi koju nudi park Zrinjevac.“, istaknula je organizatorica Mora knjiga Ana Marija Žužul u najavi programa.

Potrebno je posebno istaknuti kako će tijekom radnih dana svi posjetitelji od 16 do 18 sati imati mogućnost kupnje knjiga uz posebne popuste, u sklopu Happy Hour-a koji je već tradicionalan dio zagrebačkog Mora knjiga.

„Ovim projektom želja nam je svim ljubiteljima knjige ponuditi priliku da obogate svoje privatne knjižnice novim naslovima po promotivnim cijenama. U isto vrijeme želja nam je stvoriti događaj koji će biti zanimljiv i atraktivan sve većem broju stranih gostiju koji i u ljetnim mjesecima posjećuju Zagreb. Stoga nam je posebno drago da su i ove godine Lumenov projekt More knjiga prepoznali i podržali Turistička zajednica Grada Zagreba i Ministarstvo kulture, što je samo još jedna potvrda kako smo u protekle tri godine uspjeli stvoriti događaj po mjeri brojnih posjetitelja koje pozivamo da nam se pridruže i ove godine.“, dodala je Ana Marija Žužul osvrnuvši se na prva tri izdanja zagrebačkog Mora knjiga.

Konceptualni umjetnik Mario Miše i arhitektonski studio B!RO, zaslužni su za izgled ovogodišnje plaže Mora knjiga. Njihova zajednička vizija Mora knjiga prostirat će se ove godine na preko 300 m², a inspirirana je beduinskom kulturom.

M.Z.

ruj
13
Čet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 13 – ruj 23 cjelodnevni

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

ruj
14
Pet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 14 @ 12:03 – 13:03

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.