Događa-ONA

Oglas

ruj
13
Čet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 13 – ruj 23 cjelodnevni

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

ruj
14
Pet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 14 @ 12:03 – 13:03

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

lis
2
Uto
Potencijal pametnih gradova budućnosti je u Africi i Južnoj Americi -predviđa Futurolog Dromi
lis 2 cjelodnevni

Zagreb, 23.8.2018. – Futurolog Aric Dromi predviđa da će gradovi budućnosti biti više digitalni nego fizički, a pitanje budućnosti gradova smatra krajnje filozofskim. Na temu pametnih gradova govorit će na Future Tense konferenciji 2. listopada 2018. godine u zagrebačkoj Laubi. Dromi smatra da nam područja poput umjetne inteligencije, robotike, genetike, biotehnologije i prilagodljive stvarnosti omogućavaju da prenamijenimo svaki aspekt našeg postojanja pa tako i urbanu infrastrukturu.

Priznati futurlog ističe da će glavni gradovi Europe i razvijenog svijeta, ako ne budu pravovremeno reagirali na neizbježne promjene, za deset godina završiti kao gradovi trećeg svijeta. Dromi smatra da su potencijali stvarne izgradnje grada koji je održiv i može prihvatiti potrebe budućeg društva na mjestima poput Afrike ili Južne Amerike, mjestima koja imaju potencijal za infrastrukturu i ne trebaju naknadno opremanje već postojećih sustava, upravo zbog toga što trenutno nemaju sustave.
Dromi podsjeća na postojeće migracije unutar država, danas 50% populacije svijeta živi u gradovima, a očekuje se da će se ta brojka povećati na 75% u idućih nekoliko godina. Futurolog ističe kako, gledano iz ptičje perspektive, u prosjeku 75% grada danas čine ceste i parkirališta. A s obzirom na porast broja stanovnika u gradovima morat ćemo se okrenuti novim gospodarskim i poslovnim modelima po kojima će gradovi funkcionirati. Kao prvi korak u bliskoj budućnosti navodi samoupravne, robotske automobile koji će eliminirati potrebu za vlasništvom u gradovima. Dugoročno, kaže, nestat će potrebe za vlastitim automobilom. Podsjeća i da Uber, Google i Airbus već gledaju na prostor iznad cesta i drugu vrstu vozila, od letećih automobila do autonomnih dronova i autonomnih taksija. Prema tome, djelomično će se ukloniti potreba za postojećom infrastrukturom i otvorit će mogućnost za redizajn prostora na potpuno novi način.
Futurolog Dromi predviđa da će u budućnosti uspon mješovite ili virtualne stvarnosti ukloniti naše potrebe da fizički idemo s jednog mjesta na drugo, što znači da nećemo stvarno morati živjeti u gradu kada se možemo priključiti i pojaviti u nekoj drugoj stvarnosti.
Aric Dromi glavni je futurolog za jednog od najpoznatijih i najcjenjenijih svjetskih proizvođača vozila i vodećeg programera premium, autonomnih i električnih vozila. Član je savjetodavnog odbora inovativnog centra zasnovanog u Silicijskog dolini za NTT Grupu, jednu od najvećih svjetskih ICT kompanija. Također podržava UNLEASH tim za inovacije; globalni inovativni laboratoriji s fokusom na ciljeve održivog razvoja UN-a. Istovremeno ima i poziciju pri AIIA, Mreži umjetne inteligencije i inteligentne automatizacije koja savjetuje poslovne rukovodioce u svijetu.
Katarina Šiber Makar, predsjednica Uprave tvrtke IN2 koja je partner Future Tense konferencije, povodom dolaska futurologa Dromija izjavila je: „Svijet se nepovratno mijenja kako u socijalno-društvenom smislu, tako i kroz pojavljivanje novih poslovnih modela digitalne ekonomije, u čemu je tehnologija ključni pokretač. IN2 prepoznaje i prati nadolazeće trendove i uvodi ih u svoja softverska rješenja kroz inovacije u segmentu umjetne inteligencije, interneta stvari, pametnih gradova i drugih digitalnih rješenja. Sretni smo što smo dio Future Tense konferencije i imamo priliku potaknuti poslovnu zajednicu na aktivno promišljanje budućnosti i što konkretniju poslovnu i tehnološku prilagodbu rapidnim promjenama.“
Uz Dromija na Future Tense konferenciji govorit će futurologinja prehrane Morgaine Gaye o mikro i makro trendovima u prehrani, David Birch uz podršku Addiko Bank na temu budućnosti plaćanja i Gerd Leonhard o utjecaju razvoja tehnologije na razvoj čovječanstva.

lis
19
Pet
Na Kids Fashion Weekend Showroom stižu najnoviji dječji trendovi
lis 19 – lis 20 cjelodnevni

Nova sezona, nove kolekcije, novi uzorci, boje i krojevi… Kids Fashion Weekend jedino je dječje događanje koje naglasak stavlja na prezentaciju i promociju dječje mode. Od malih nogu djecu se usmjerava da sami izgrade svoje stavove, mišljenja, ali i stil odijevanja.   Predstavljanje novih kolekcija modnih dizajnera i brendova s nestrpljenjem se očekuje, a kada je o kolekcijama dječje mode riječ, uzbuđenje je još veće.

U tome im ove jeseni pomaže Kids Fashion Weekend Showroom koji će trajati dva dana u zagrebačkom Centru Kaptol i na kojima će mladim individualcima Modna kućica Dizzy, S. Oliver, Sweet Beat, Okaidi, Sketchers Kids, IKKS i Ninia ponuditi nove ideje za izgrađivanje ili upotpunjavanje vlastitog stila odijevanja.

Prvog dana Kids Fashion Weekend Showrooma, s početkom u 19 sati, ovi će dizajneri i brendovi na VIP modnoj reviji predstaviti ključne komade za jesen/zimu 2018/19. Prva večer imat će i svoj humanitarni karakter, jer će na njoj kroz moto „Djeca pomažu djeci“ biti prezentirane majice Zaklade Nora Šitum koje će se moći nabaviti na samom događaju. Plesni zbor Zagrepčanke i dečki & Lara Carić, te Plesni punktovi Zagreb pobrinut će se za dobru atmosferu tijekom i nakon revije čiji je službeni make-up pokrovitelj Učilište Profokus.

Program Kids Fashion Weekend Showrooma nastavlja se tijekom čitave subote, a počinje u 11 sati. Kroz tri modne revije (u 12h, 15h i 18h) još će jednom biti prikazani trendovi u dječjoj modi za aktualnu sezonu, a nastupit će i Plesni punktovi Zagreb. Subota donosi i zanimljive radionice u kojima će sudjelovati i djeca i njihovi roditelji, pa će se djevojčice i dječaci kroz radionicu „Vrijeme je za super junake!“ družiti s maskotama PJ Mask i sudjelovati na utrci Screechers Wild „Neka najbolji pobjedi!“, dok će roditelji kroz panel „Imunitet za pet!“ powered by Salvit saznati više o jačanju dječjeg imuniteta pred sezonu gripa i prehlada. Kako napraviti zdrave smoothije i općenito učiniti dječju prehranu zdravijom govorit će se na radionici „Zdravaonica“ powered by Alpro, dok će se o uvijek aktualnoj temi ispravnog postavljanja dječjih auto sjedalica razgovarati tijekom panela „Najsigurnija vožnja uz Magic Baby“.

Čini se kao i više nego dobri razlozi za posjetiti Centar Kaptol (Nova ves 17, 1. kat) u petak i subotu (19. i 20. listopada 2018.). Budite dječje znatiželjni, povedite svoje mališane, posjetite Kids Fashion Weekend Showroom i zavirite u nove, sjajne kolekcije dječjih dizajnera i brendova!

Više informacija pronađite na web stranici www.kidsfashionweekend-zagreb.com te na društvenim kanalima Kids Fashion Weekenda –     FB stranici Kids Fashion Weekend i Instagram profilu Kids Fashion Weekend

M.Z.