Događa-ONA

Oglas

ožu
1
Čet
Osmo izdanje HTI – najveće europske konferencije o zdravstvenom turizmu ponovno u Zagrebu @ Zagreb
ožu 1 – ožu 3 cjelodnevni

Ovogodišnje izdanje HTI konferencije s respektabilnom, višegodišnjom reputacijom,osmišljeno je za one koji se žele ozbiljno uključiti u globalno tržište zdravstvenog turizma

Zagreb, 7. veljače 2018. – Najveća europska konferencija HTI (Health Tourism Industry) od 1. do 3. ožujka u hotelu Westin u Zagrebu okupit će najrelevantnije svjetske stručnjake iz područja zdravstvenog turizma.

Na osmom izdanju HTI konferencije, integriranom skupu sastavljenom od summita, foruma prestižnih europskih i svjetskih udruženja te prodajnih radionica očekuje se preko 400 posjetitelja iz više od 40 zemalja. Sudionici će imati priliku saznati sve o aktualnim trendovima i budućim izazovima ove industrije, a konferencija će kao i prethodnih godina ispuniti svoj cilj te im pružiti priliku za stvaranje kontakta s najutjecajnijim predstavnicima javnog i privatnog sektora zdravstvenog turizma iz cijelog svijeta.

“Zdravstveni turizam iznimno je važan za Hrvatsku, jedan je od naših najistaknutijih proizvoda s dugom tradicijom i poviješću te spada među turističke proizvode koji će biti u fokusu promotivnih aktivnosti Hrvatske turističke zajednice. Riječ je o proizvodu koji na globalnoj razini raste po stopi između 15 i 20 % godišnje i odlično nadopunjuje ostatak turističke ponude, a naš konačni cilj je da Hrvatska bude prepoznata kao renomirana cjelogodišnja destinacija zdravstvenog turizma.“, izjavio je Kristijan Staničić, direktor Glavnog ureda HTZ-a, nadodavši kakose raduje odazivu od 50 kupaca zdravstvenih usluga i najeminentnijih osiguravateljskih kuća koji su potvrdili svoj dolazak na B2B skup “Buy Croatia – zdravstveni turizam” koji Hrvatska turistička zajednica organizira u partnerstvu s HTI konferencijom.

U suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom HTI će organizirati zasebne destinacijske forumeHow to do business with?”s fokusom na Rusiju i ostale CIS zemlje, Kinu i Bliski Istok. Riječ je o velikim, a nedovoljno iskorištenim tržištima koja će prema svim predviđanjima mijenjati uvjete na globalnom tržištu zdravstvenih usluga. Najnovije partnerstvo sklopljeno s ITB Berlin, jednim od najvećih svjetskih sajmova turizma, nastavak je politike umrežavanja konferencije sa svjetskim industrijskim liderima, organizacijama i eventima.

Uz podršku uglednog investicijskog fonda Princeton Healthcare, edukativni dio konferencije bit će posvećen različitim mogućnostima ulaganja kroz korištenje fondova za zdravstveni turizam.

Na brojnim panelima diskutirat će se o presudnim faktorima o kojima ovisi budućnost industrije kao što su specifični marketinški alati, radna snaga, edukacije i certifikacije, promjene u zdravstvenom osiguranju, rastući korporativni i medicinski wellness.

Program će dodatno začiniti skup ključnih kupaca zdravstvenog turizma (agencija, posrednika i osiguravatelja)3. European Buyers Initative, a u partnerstvu s CIGNOM bit će organiziran 2. EHTI Leaders Summit na kojem će se sastati visoki predstavnici državnih i drugih javnih institucija Europe s ciljem stvaranja sinergije za promicanje Europe kao destinacije zdravlja.

Ovogodišnja konferencija održava se pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović uz podršku ostalih partnera: EHTTA, Medical Tourism Association, ILHA,Deloitte,Poliklinika Bagatin, Specijalna bolnicaza ortopediju i traumatologiju Akromion, Energy Clinic, M+ Agency i Mercedes.

Prijava na konferenciju moguća je putem poveznice: http://www.hticonference.com/register

lip
29
Pet
More knjiga i najpopularnija zagrebačka plaža Park Zrinjevac
lip 29 – srp 8 cjelodnevni

Zagreb, 28. lipnja – Ovogodišnje More knjiga započinje 29. lipnja i trajat će sve do 8. srpnja, a za zainteresirane posjetitelje bit će otvoreno svakoga dana od 10 do 24 sata.

More knjiga, jedinstvena manifestacija promocije knjiga i čitanja. Na radost svih ljubitelja knjiga i dobre zabave organizatori su pripremili više od 300 besplatnih naslova te preko 100 sati kulturnog i zabavnog programa.

Tijekom desetodnevnog programa posjetitelji će tako imati priliku uživati u jedinstvenom ljetnom ambijentu plaže te svim popratnim ljetnim sadržajima – koktelima, ležaljkama, pijesku, besplatnim naslovima na hrvatskom i engleskom jeziku nadohvat ruke, novoobjavljenim naslovima, ali i prigodnim popustima na sve naslove koji će se moći kupiti za vrijeme trajanja Mora knjiga.

Glazbene večeri,  more knjiga i tajne filmske projekcije

 „Ovogodišnji program manifestacije, koja je proteklih godina privukla velik broj domaćih i stranih ljubitelja čarobnog svijeta knjiga, krije brojne zanimljive detalje. Dovoljno je reći da smo pripremili tajne filmske projekcije u suradnji s našim prijateljima iz Motovun Film Festivala, a za zaljubljenike u glazbu pripremili smo i nastupe DJ-eva u suradnji s Hrvojem Jelinčićem te DJ kolektivom Frühstück u predivnoj zelenoj oazi koju nudi park Zrinjevac.“, istaknula je organizatorica Mora knjiga Ana Marija Žužul u najavi programa.

Potrebno je posebno istaknuti kako će tijekom radnih dana svi posjetitelji od 16 do 18 sati imati mogućnost kupnje knjiga uz posebne popuste, u sklopu Happy Hour-a koji je već tradicionalan dio zagrebačkog Mora knjiga.

„Ovim projektom želja nam je svim ljubiteljima knjige ponuditi priliku da obogate svoje privatne knjižnice novim naslovima po promotivnim cijenama. U isto vrijeme želja nam je stvoriti događaj koji će biti zanimljiv i atraktivan sve većem broju stranih gostiju koji i u ljetnim mjesecima posjećuju Zagreb. Stoga nam je posebno drago da su i ove godine Lumenov projekt More knjiga prepoznali i podržali Turistička zajednica Grada Zagreba i Ministarstvo kulture, što je samo još jedna potvrda kako smo u protekle tri godine uspjeli stvoriti događaj po mjeri brojnih posjetitelja koje pozivamo da nam se pridruže i ove godine.“, dodala je Ana Marija Žužul osvrnuvši se na prva tri izdanja zagrebačkog Mora knjiga.

Konceptualni umjetnik Mario Miše i arhitektonski studio B!RO, zaslužni su za izgled ovogodišnje plaže Mora knjiga. Njihova zajednička vizija Mora knjiga prostirat će se ove godine na preko 300 m², a inspirirana je beduinskom kulturom.

M.Z.

stu
21
Sri
Autentičnost u influencers marketingu – tema trećeg izdanja DIABLOGA
stu 21 cjelodnevni

Zagreb, 25. rujna 2018.DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se treće izdanje održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema u srijedu, 21. studenog 2018. 

Glavna tema trećeg DIABLOGA je autentičnost, koja se zadnjih godina postavlja kao jedan od ključnih izazova u influencers marketingu. U moru osoba koje objavljuju sadržaj na društvenim mrežama i imaju tisuće sljedbenika sve je važnije, ali i sve teže, izdvojiti se iz mase, biti originalan i zanimljiv. Zato ćemo ove godine na konferenciji razgovarati s blogerima i influencerima koji dolaze iz različitih područja i svoj utjecaj grade na različitim teritorijima, između ostalog i sporta i politike.

Iz političke arene pridružit će nam se Krešimir Macan, donedavni savjetnik Vlade Republike Hrvatske za strateško komuniciranje, kojemu su društvene mreže dugogodišnja strast. Jedan od najuspješnijih hrvatskih sportaša svih vremena, Ivica Kostelić, ispričat će priču o tome kako na temelju svojih sportskih uspjeha i nakon profesionalne skijaške karijere gradi poziciju autentičnog influencera. Iz Srbije nam dolazi Milan Vučićević, internet tajkun, online wizard, bloger i tviteraš poznat pod pseudonimom @nichimizazvan.

Na konferenciju DIABLOG svi zainteresirani mogu se prijaviti putem sustava Entrio, na kojem su otvorene early bird prijave po cijeni od 500 kuna. DIABLOG organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

M.Z.