Događa-ONA

Oglas

ruj
13
Čet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 13 – ruj 23 cjelodnevni

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

ruj
14
Pet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 14 @ 12:03 – 13:03

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

lis
19
Pet
Na Kids Fashion Weekend Showroom stižu najnoviji dječji trendovi
lis 19 – lis 20 cjelodnevni

Nova sezona, nove kolekcije, novi uzorci, boje i krojevi… Kids Fashion Weekend jedino je dječje događanje koje naglasak stavlja na prezentaciju i promociju dječje mode. Od malih nogu djecu se usmjerava da sami izgrade svoje stavove, mišljenja, ali i stil odijevanja.   Predstavljanje novih kolekcija modnih dizajnera i brendova s nestrpljenjem se očekuje, a kada je o kolekcijama dječje mode riječ, uzbuđenje je još veće.

U tome im ove jeseni pomaže Kids Fashion Weekend Showroom koji će trajati dva dana u zagrebačkom Centru Kaptol i na kojima će mladim individualcima Modna kućica Dizzy, S. Oliver, Sweet Beat, Okaidi, Sketchers Kids, IKKS i Ninia ponuditi nove ideje za izgrađivanje ili upotpunjavanje vlastitog stila odijevanja.

Prvog dana Kids Fashion Weekend Showrooma, s početkom u 19 sati, ovi će dizajneri i brendovi na VIP modnoj reviji predstaviti ključne komade za jesen/zimu 2018/19. Prva večer imat će i svoj humanitarni karakter, jer će na njoj kroz moto „Djeca pomažu djeci“ biti prezentirane majice Zaklade Nora Šitum koje će se moći nabaviti na samom događaju. Plesni zbor Zagrepčanke i dečki & Lara Carić, te Plesni punktovi Zagreb pobrinut će se za dobru atmosferu tijekom i nakon revije čiji je službeni make-up pokrovitelj Učilište Profokus.

Program Kids Fashion Weekend Showrooma nastavlja se tijekom čitave subote, a počinje u 11 sati. Kroz tri modne revije (u 12h, 15h i 18h) još će jednom biti prikazani trendovi u dječjoj modi za aktualnu sezonu, a nastupit će i Plesni punktovi Zagreb. Subota donosi i zanimljive radionice u kojima će sudjelovati i djeca i njihovi roditelji, pa će se djevojčice i dječaci kroz radionicu „Vrijeme je za super junake!“ družiti s maskotama PJ Mask i sudjelovati na utrci Screechers Wild „Neka najbolji pobjedi!“, dok će roditelji kroz panel „Imunitet za pet!“ powered by Salvit saznati više o jačanju dječjeg imuniteta pred sezonu gripa i prehlada. Kako napraviti zdrave smoothije i općenito učiniti dječju prehranu zdravijom govorit će se na radionici „Zdravaonica“ powered by Alpro, dok će se o uvijek aktualnoj temi ispravnog postavljanja dječjih auto sjedalica razgovarati tijekom panela „Najsigurnija vožnja uz Magic Baby“.

Čini se kao i više nego dobri razlozi za posjetiti Centar Kaptol (Nova ves 17, 1. kat) u petak i subotu (19. i 20. listopada 2018.). Budite dječje znatiželjni, povedite svoje mališane, posjetite Kids Fashion Weekend Showroom i zavirite u nove, sjajne kolekcije dječjih dizajnera i brendova!

Više informacija pronađite na web stranici www.kidsfashionweekend-zagreb.com te na društvenim kanalima Kids Fashion Weekenda –     FB stranici Kids Fashion Weekend i Instagram profilu Kids Fashion Weekend

M.Z.

stu
21
Sri
Autentičnost u influencers marketingu – tema trećeg izdanja DIABLOGA
stu 21 cjelodnevni

Zagreb, 25. rujna 2018.DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se treće izdanje održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema u srijedu, 21. studenog 2018. 

Glavna tema trećeg DIABLOGA je autentičnost, koja se zadnjih godina postavlja kao jedan od ključnih izazova u influencers marketingu. U moru osoba koje objavljuju sadržaj na društvenim mrežama i imaju tisuće sljedbenika sve je važnije, ali i sve teže, izdvojiti se iz mase, biti originalan i zanimljiv. Zato ćemo ove godine na konferenciji razgovarati s blogerima i influencerima koji dolaze iz različitih područja i svoj utjecaj grade na različitim teritorijima, između ostalog i sporta i politike.

Iz političke arene pridružit će nam se Krešimir Macan, donedavni savjetnik Vlade Republike Hrvatske za strateško komuniciranje, kojemu su društvene mreže dugogodišnja strast. Jedan od najuspješnijih hrvatskih sportaša svih vremena, Ivica Kostelić, ispričat će priču o tome kako na temelju svojih sportskih uspjeha i nakon profesionalne skijaške karijere gradi poziciju autentičnog influencera. Iz Srbije nam dolazi Milan Vučićević, internet tajkun, online wizard, bloger i tviteraš poznat pod pseudonimom @nichimizazvan.

Na konferenciju DIABLOG svi zainteresirani mogu se prijaviti putem sustava Entrio, na kojem su otvorene early bird prijave po cijeni od 500 kuna. DIABLOG organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

M.Z.