Događa-ONA

Oglas

ruj
13
Čet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 13 – ruj 23 cjelodnevni

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

ruj
14
Pet
Širom otvorena mirisna vrata Zagreb Burger Festivala
ruj 14 @ 12:03 – 13:03

Jučer, 13. rujna na zagrebačkom Strossmayerovom trgu dugo očekivani Zagreb Burger Festival otvorio je svoja vrata. Svi gurmani, ljubitelji dobrih zalogaja i pića, uživat će u čak 70-ak vrsta burgera!  Svjetski poznati DJ’evi kao što su Huey Morgan, Kenny Dope i Big Daddy Kane, uz jake domaće snage te dva koncerta obilježit će besplatan glazbeni program Festivala na Strossovom trgu, uz vrlo kreativnu ponudu pića, selfiranje na šest originalnih photo pointova i dječju zonu za one najmlađe.

Festival je otvoren do 23. rujna, a po prvi put donosi posebno craft pivo Märzen by The Garden Brewery, spravljeno posebno za ovaj festival. Velika je novost i aplikacija za naručivanje burgera koja će uvelike smanjiti redove i čekanje – FestApp, koju je u suradnji s organizatorom, kreativnom agencijom Kokoš ili jaje, osmislio Dings Solutions. Veliko iznenađenje  je nastup legendarnog Normana Jaya na After partiju Festivala u The Garden Brewery, za čiji se nastup ulaznice mogu nabaviti na entrio.hr. Događanje je natjecateljskog karaktera pa će svoje omiljene burgere birati posjetitelji, blogeri i gastro novinari.

Svoje tanje otkriva čak 18 burger majstora iz Zagreba, Pule i Splita. Prošlogodišnji pobjednik Mason Burger&Staff koketira s “vinskim burgerima”, El Toro plovi u smjeru latino okusa, 50 A Burger&Champagne Bar s ponosom ističe pileće, janjeće i vege varijante, Good Food priprema burger za 4 osobe, BarBaQ  obećaje ultimativnu slast iz novog smokera, a Đurina hiža&Meat the King i Maredo vjerni su domaćim tradicionalnim okusima.

 Cellar Grill najavljuje burger s viskijem, crnim i bijelim tartufima, a šarenim mirisnim burgerima će se predstaviti Burger Factory, Kitchen&Grill Plac i Špiro. RougeMarin donosi burgere s lardom fajferice u double i triple varijanti, dok se Submarine ponosi posebnim festivalskim burgerom s pancetom i kobasicom crne slavonske svinje.

 Pod Zidom će razigrati okusne pupoljke istarskim, dalmatinskim i kontinentalnim kombinacijama, Kascheta je ponosna na burger s dimljenom bivoljom mozzarellom, a  The Burger Bar priprema BBQ special – hot&spicy u light brioche pecivu. Originalan burger od janjetine predstavlja The Garden Bar&Kitchen, dok splitski meštri, Toto’s Burger Bar, izdvajaju tamni, sočan burger i hrskave batate. Ledov Ice&Fries nudi hrskave krumpiriće i sladolede, a Volim ljuto bogatu ponudu ljutih začina te priprema natjecanje u jedenju ljutih papričica, 15.09 u 17.30 h.

Snažnu podršku festivalu donose partneri: Jamnica, Triglav osiguranje, The Garden Brewery, Heinz, Pernod Ricard, Jeruzalem Ormož, Pepsi, Inka i Ledo.

Za potpuni gastro doživljaj pobrinut će se čak 5 barova: The Garden Brewery s posebnim festivalskim craft pivom Märzen, Gingle Bells s bogatom ponudom ginova, Rakijarnica & Mangosta s domaćim rakijama i originalnim  glitter koktelima, Jameson nudi fine žestoke okuse, a Gemišt bar Jamnica bit će omiljen klasičarima.

M.Z.

stu
21
Sri
Autentičnost u influencers marketingu – tema trećeg izdanja DIABLOGA
stu 21 cjelodnevni

Zagreb, 25. rujna 2018.DIABLOG ili dijalog s blogerima prva je hrvatska konferencija o blogerima i blogerskoj zajednici, čije će se treće izdanje održati u zagrebačkom Kaptol Boutique Cinema u srijedu, 21. studenog 2018. 

Glavna tema trećeg DIABLOGA je autentičnost, koja se zadnjih godina postavlja kao jedan od ključnih izazova u influencers marketingu. U moru osoba koje objavljuju sadržaj na društvenim mrežama i imaju tisuće sljedbenika sve je važnije, ali i sve teže, izdvojiti se iz mase, biti originalan i zanimljiv. Zato ćemo ove godine na konferenciji razgovarati s blogerima i influencerima koji dolaze iz različitih područja i svoj utjecaj grade na različitim teritorijima, između ostalog i sporta i politike.

Iz političke arene pridružit će nam se Krešimir Macan, donedavni savjetnik Vlade Republike Hrvatske za strateško komuniciranje, kojemu su društvene mreže dugogodišnja strast. Jedan od najuspješnijih hrvatskih sportaša svih vremena, Ivica Kostelić, ispričat će priču o tome kako na temelju svojih sportskih uspjeha i nakon profesionalne skijaške karijere gradi poziciju autentičnog influencera. Iz Srbije nam dolazi Milan Vučićević, internet tajkun, online wizard, bloger i tviteraš poznat pod pseudonimom @nichimizazvan.

Na konferenciju DIABLOG svi zainteresirani mogu se prijaviti putem sustava Entrio, na kojem su otvorene early bird prijave po cijeni od 500 kuna. DIABLOG organizira agencija Dialog komunikacije, a sve novosti možete pratiti na web stranici www.diablog.hr, kao i na DIABLOG Facebook i Instagram stranicama.

M.Z.