Tata voli, tata nosi!

Ergobaby predstavio kampanju #tatavolitatanosi koja promovira nošenje među očevima

Zagreb, 19. ožujka 2019. – Ljudima se život često okrene ‘naopačke’ kad dobiju dijete. Iako ne doje i ne rađaju, uključenost očeva u odgoj djeteta i njegovu svakodnevicu od prvih dana ključno je za uspješan psiho-socijalni razvoj djeteta. Budući da u Hrvatskoj samo 2% očeva uzima rodiljni dopust, što zbog materijalnih uvjeta što zbog društvenih normi, vrijeme kad se mogu družiti i zbližiti sa svojom djecom vrijeme je koje onda žele i trebaju maksimalno iskoristiti.  Upravo je zato svjetski poznati brand ergonomskih nosiljki Ergobaby pokrenuo jedinstvenu kampanju koja ima za cilj popularizaciju nošenja među očevima. Iako je nošenje sve popularnije u Hrvatskoj, broj očeva koji nose je i dalje manji nego je to slučaj kod majki.

Osim ‘slobodnih’ ruku, nošenje beba ima i brojne druge dobrobiti. Nošenje jača povezanost oca i bebe te pozitivno utječe na emocionalnu i kognitivnu zrelost djeteta. Ono često umiruje bebe te su nosiljke idealan alat za uspavati bebu što će olakšati svim roditeljima, posebno onima pred kojima stoje neprospavane noći. Uz nosiljku ćete jednostavno i lako imati pristup svemu – možete se penjati po stubama, kretati se u gužvi, ulaziti u trgovinu, brijačnicu, odlaziti na plac. Nosiljka svakom tati omogućava da u sebi otkrije skrivenog multitaskera pa tako možete nositi dok igrate stolni nogomet, pišete mailove na računalu ili čak kad idete bodriti omiljeni klub na stadion. Za aktivne roditelje koji vole planinariti ili jednostavno žele uključiti dijete u postojeći način života, nosiljka je idealan odabir.

Filip Juričić i Momčilo Otašević su tate koji nose

Kampanju #tatavolitatanosi podržala je i blogerska platforma Supermame.hr, kojoj je ovaj projekt početna točka širenja sadržaja i na platformu Supertate koja će nam pružiti uvid u stvarne priče iz života tata. Trend nošenja širi se i među poznatim tatama, pa su se u ovu hvalevrijednu kampanju uključili i glumci Filip Juričić i Momčilo Otašević koji vrlo često izbivaju iz svog doma pa jedva čekaju ‘ukrasti’ koji trenutak za druženje sa svojim najmlađima:

‘Ako ne pomaže vožnja kolicima po kući, ako ne pomaže kad ju uzmem, onda ju stavim u nosiljku’, govori Momčilo, kojega briga o malenoj Maši usrećuje. ‘Mislim da samo možeš biti bolji tata ako nosiš dijete ili guraš kolica ili presvlačiš pelene… mene sve to raduje i čini sretnim’.

Jednako tako uživa i Filip sa svojim sinom Lavom, koji obožava nošenje: ‘Ne samo da ga u nosiljci nosim kad treba, već tako i kuham, radim kućanske poslove’, kazao je glumac.

Kampanju je podržao i suprug poznate youtuberice Ivane Blažoti Mijoč, Dražen Mijoč, kao i suprug osnivačice portala Supermame.hr Ivan Švajhler te mnogi drugi poznati i manje poznati očevi.

Za roditelje koji žele biti drugačiji – Flores

Nosiljke su puno više od dječje opreme. One su dobra prilika da se povezujete s djetetom dok u isto vrijeme imate priliku izraziti svoj stil. To je pokazala i svjetski poznata umjetnica Jackie Shapiro koja je svoje vesele i šarene dizajne karakteristične za brand French Bull preslikala i na nosiljke. Najpopularniji Ergobaby modeli, Omni 360 i Adapt, sada dolaze u cvjetnom printu koji će podići svaku modnu kombinaciju. Za ovo limitirano izdanje nećete

Nošeno dijete je sretno dijete . Ono omogućava svim članovima obitelji sudjelovanje u brizi oko djeteta. Jednom kad je isprobaju, tata, ujak ili djed uživat će u nošenju, a mame će u isto vrijeme uživati u pogledu na njih dok imaju onaj prijeko potreban trenutak za sebe.

A.M.

Oglas

Komentiraj

komentari