Lidl Hrvatska i Procter&Gamble nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA!

Reci DA! obnovi Centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici
Lidl Hrvatska i Procter&Gamble i ove jeseni nastavljaju s humanitarnom akcijom Reci DA! u kojoj je dosad prikupljeno oko tristo tisuća kuna, a u nastavku će se uređivati još tri centra za pružanje usluga u zajednici. Svoj doprinos možete dati kupnjom proizvoda tvrtke P&G u Lidlovim trgovinama te na taj način pomoći djeci iz Centara da im odrastanje bude ispunjeno toplinom i ugodnim okruženjem! Među istaknutim proizvodima su Ariel, Lenor, Jar, Always, Head&Shoulders, Pantene, Gillette i Old Spice.

Djecu je svojim dolaskom u Centar u Slavonskom Brodu razveselila i radijska i TV voditeljica Zlata Muck koja im je podijelila proizvode tvrtke Lidl Hrvatska i P&G te je izrazila podršku humanitarnoj akciji Reci DA!
Nakon obnove sedam dječjih domova, ove jeseni se akcija nastavlja prikupljanjem sredstava za obnovu centara za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Koprivnici i Karlovcu. Druženjem s djecom u Centru za pružanje usluga u zajednici Kuća sretnih ciglica u
Slavonskom Brodu označen je početak trećeg vala akcije Reci DA! U Centru Kuća sretnih ciglica uređivat će se spavaonice i dnevni boravci kako bi prostor bio što ugodniji za svakodnevno korištenje, dok će se u koprivničkom Centru iz sredstava donacije obnoviti kuhinja, a u karlovačkom Centru dječje sobe i zajednički prostori.

„Humanitarna akcija Reci DA! već je dvije godine dio našeg planiranja i razmišljanja. Iznimno nas veseli kada vidimo kolike su promjene postignute u kratkom periodu jer je iza nas obnova sedam domova. Posebna zahvala ide našim kupcima i korisnicima proizvoda tvrtke P&G jer su oni svojim sudjelovanjem značajno doprinijeli uspjehu akcije Reci DA!, a vjerujemo da će uspjeh i ovog vala akcije omogućiti uljepšavanje dječjih domova i ugodnije odrastanje svakom djetetu“, izjavila je voditeljica Odjela odnosa s javnošću Lidla Hrvatska, Lana Jugo.
U 12 dječjih domova/centara za pružanje usluga u zajednici kojima je osnivač Republika Hrvatska smješteno je 447 djece, a za 431 dijete se pružaju usluge boravka ili organiziranog stanovanja.
„U našem domu je na skrbi 50-tero djece. Od toga je njih 12-tero na stalnoj skrbi, dok 38-ero djece koristi prostor kroz poludnevni boravak. Mi se trudimo da im odrastanje uz nas bude što sličnije obiteljskom okruženju, zato djeca i borave u prostorima koji su uređeni poput stanova, a zajedno smo jedna velika obitelj. Nažalost, nismo u mogućnosti redovito opremati prostor zbog čega od srca zahvaljujem tvrtkama Lidl Hrvatska i P&G koje će nam omogućiti zamjenu dotrajalog namještaja“, izjavila je ravnateljica Centra za pružanje usluga u zajednici“, Kuća sretnih ciglica, Renata Puljko.

„Kuća sretnih ciglica i svojim nazivom simbolički označava sve naše napore koje u protekle dvije godine provodimo s ciljem obnove 12 dječjih domova. Do sada smo obnovom i uređenjem prostora uspjeli uljepšati svakodnevicu u sedam dječjih domova, a u nastavku ove jeseni uređujemo još tri. Putem humanitarne akcije Reci DA! upoznali smo probleme i izazove s kojima se susreću djeca i djelatnici domova, te možemo reći da je bilo iznimno emotivnih trenutaka za sve nas. Uz podršku naših partnera, tvrtke Lidl Hrvatska i Ministarstva socijalne politike i mladih bliže smo ostvarenju još jednog cilja, a to je obnova još tri dječja doma. Veliko hvala svim kupcima koji su svojim sudjelovanjem do sada omogućili uljepšavanje dječje svakodnevice i njihovo ugodnije odrastanje“, izjavio je Srđan Lisac, član Uprave P&G-ja za Hrvatsku.

Treći dio humanitarne akcije Reci DA! u svim Lidlovim trgovinama započeo je već 29. kolovoza, a traje do 2. listopada, a kupci se u akciju mogu uključiti kupnjom bilo kojeg proizvoda tvrtke P&G te na taj način doprinijeti prikupljanju sredstava za uljepšavanje svakodnevice u Centrima za pružanje usluga u zajednici u Slavonskom Brodu, Karlovcu i Koprivnici.
Potporu cijelom projektu od samog početka pruža i Ministarstvo socijalne politike i mladih čije smjernice idu prema što većem osnaživanju bioloških obitelji, razvoju udomiteljstva u zajednici te deinstitucionalizaciji kad je riječ o zbrinjavanju djece.

A.M.

Oglas

Komentiraj

komentari