Online uznemiravanje sve veći globalni problem

#BeFitterNotBitter
Nova Reebok kampanja koja prekida začarani krug negativnih pojava na društvenim mrežama

Online uznemiravanje danas je sve veći globalni problem koji prema istraživanju utječe na jednu od četiri osobe diljem svijeta. Može li fitness pomoći u borbi protiv online uznemiravanja i zlostavljanja? Rezultati internetske ankete, koju je proveo Ipsos MORI za Amnesty International, provedenoj u Velikoj Britaniji, SAD-u, Novom Zelandu, Španjolskoj, Italiji, Poljskoj, Švedskoj i Danskoj, vrlo su uznemiravajući. Rezultati ankete govore kako je samo u Velikoj Britaniji 21% žena, u dobi od 18-55 godina doživjelo jedan oblik zlostavljanja ili uznemiravanja na Internetu; 18% žena doživjelo je zlostavljanje ili uznemiravanje od sadašnjeg ili bivšeg partnera, a 59% ih je zlostavljano od osobe koju uopće nisu poznavali. U svih 8 zemalja u kojima je provedeno istraživanje, 23% ispitanika govori o istom online negativnom iskustvu.

Kako većina ljudi po pitanju ovog problema ne poduzima gotovo ništa ili vrlo malo, Reebok se novom kampanjom #BeFitterNotBitter odlučio prekinuti ovaj negativan trend želeći potaknuti ljude da se kroz fitness oslobode vlastitog bijesa i frustracija. U ranijoj kampanji „Be More Human, želeći promijeniti percepciju o samom fitnesu, #BeFitterNotBitter kampanjom, koja je više od običnog claima, Reebok se bavi vrlo ozbiljnim i duboko posljedičnim društvenim pitanjem.

Svakodnevno online uznemiravanje broji nevjerojatnih milijun zlonamjernih poruka. Što ako s malo vježbanja možemo smanjiti taj broj i može li fitness pomoći u borbi protiv online uznemiravanja i zlostavljanja? Uostalom, poznato je kako fitness utječe na mozak. #BeFitterNotBitter kampanjom Reebok poziva ljude na nove fitness izazove, ne samo da osjete dugoročne prednosti fitnessa, već da svojom mentalnom, fizičkom i društvenom odgovornošću prekinu začarani krug online negativnosti te postanu bolji ljudi.

„U mraku svoje sobe, osvijetljeni tek svjetlom monitora, zaboravljamo da s druge strane tipkovnice sjede ljudi s osjećajima, a ne strojevi. U ljudskoj je prirodi borba za vlastiti teritorij koja se ponekad ispoljava ljutnjom i agresijom, a u apersonalnom virtualnom svijetu, ponašanje pasivnih homosedensa poprimilo je morbidne razmjere. Sport je dokazano najbolji način kanaliziranja eventualnih negativnih emocija. Znojeći se zajedno, i mučeći s drugim osobama oko sebe koje nadilaze svoje granice svakojake vrste, postajemo senzibilniji i bolji ljudi. Tako lekcije koje naučimo kroz trening, primjenjujemo i u ostatku života.“ – rekao je Tomislav Jurak, Reebok ambasador i prvi certificirani Crossfit L1 i Crossfit CPK trener u Hrvatskoj.

Oglas

Komentiraj

komentari