Lako se prepustiti osjećajima sumnje u sebe i odustati od izazova. Ali to sigurno nije ono što bi snažna žena učinila. Upravo iz tog razloga, KLUB CRVENIH CIPELA, ženska networking platforma, nastavila je svoj rad na povezivanju žena i osnaživanju aktivnosti vezanih uz osobni rast i razvoj, karijeru, stvaralaštvo…
Uz slogan Vjetar u leđa, 3. Avon ProWoman konferencija ove se godina bavila motivacijom, i to kroz tri iznimno važna područja: zdravlje, rad i odnosi.
Kroz već provjerenu formu panela, ovogodišnja konferencija donijela je i blok mini predavanja te tri bloka inspirativnih ženskih priča. U „Pola ure IT kulture“ dobili smo savjete kako razlikovati lažne vijesti od onih stvarnih. Imali smo prilike upoznati se s 5 mobilnih aplikacija koje nam mogu olakšati svakodnevni život. Uz ostalo, konferencija se pozabavila i s još jednom vrlo važnom temom – traženjem medicinske pomoći i pokušajima rješavanja zdravstvenih tegoba u virtualnom svijetu.
I sve divne žene, njihove moćne i inspirativne priče, sva hrabrost, ustrajnost i snaga koje su ulagale u ono što su vjerovale, dale su nam vjetar u leđa. Dinamične diskusije, teme koje nadahnjuju i ohrabruju sa ciljem osnaživanja aktivnosti vezane za osobni rast i razvoj, karijeru, stvaralaštvo. A svoje viđenje „nježnijeg“ spola dali su i predstavnici onog „jačeg“. Kako bi rekao Oscar Wilde: – snaga žene proizlazi iz činjenice koju ni psihologija ne može objasniti. Muškarce se može analizirati… žene samo obožavati.
Ovogodišnja konferencija imala je i Humanitarnu “mini biblioteku“, a prihodi od knjiga donirali su se Udruzi za autizam Zagreb.
Zahvalni smo Đurđici Marković, kao i globalnoj korporaciji Avon, koja je i ove godine partner ProWoman konferencije, jer:
„Kroz Klub Crvenih cipela i konstantnu cjelogodišnju podršku ženama, ova je konferencija samo vrh onoga što danas, u ovom tako brzo mijenjajućem i uvijek kompetitivnom svijetu, žena treba. Ženama, koje igraju toliko različitih uloga u životu, od majke i supruge do sestre i prijateljice, Avon ProWoman konferencija pruža podršku u još jednoj važnoj ulozi, a to je uloga poslovne žene, žene s karijerom, koja zna što želi, i hoće raditi na sebi. Ovdje zapravo žene pomažu ženama, a mi kao kompanija za žene, i to kompanija koja ove godine u Hrvatskoj slavi 20 godina postojanja i osnaživanja žena, želimo biti dio te priče“ – rekla je Lucija Josipović, voditeljica Odnosa s javnošću i oglašavanja u Avonu.
Rosie Kugli